Begynner å lure på om Bjerke har meldt seg på NM i dårlig kundeservice, og gjør et reelt forsøk på pallplass.
Kjøpte en IWC der i sommer, og skulle få med en ekstra rem - noe som skulle ta et par uker. Når det har gått en måneds tid ringer jeg, og de beklager, og sier at de har glemt bestillingen pga. ferie og slikt. Ja ja, shit happens tenker jeg (egentlig litt irritert fordi remen som fulgte med klokken ikke er spesielt fin).
Etter ytterligere 1 måned ringer jeg opp igjen, og de har fortsatt ingen rem til meg. Informasjonen er begrenset til at dette skal de sjekke opp i, og ringe tilbake. På dette tidspunktet tror jeg telefonlinjene deres detter ut, da jeg hører null, nix, og nada.
Etter en 3 måneders tid tenker jeg at; "på det tredje skal det (kanskje) skje". Tar smertelig feil, og også denne gangen skal de ringe opp igjen.
Nå har det gått snart 4 måneder, og jeg har fortsatt ikke fått remen jeg hadde lyst på....
Hva er deres erfaring med denne gjengen?
Kjøpte en IWC der i sommer, og skulle få med en ekstra rem - noe som skulle ta et par uker. Når det har gått en måneds tid ringer jeg, og de beklager, og sier at de har glemt bestillingen pga. ferie og slikt. Ja ja, shit happens tenker jeg (egentlig litt irritert fordi remen som fulgte med klokken ikke er spesielt fin).
Etter ytterligere 1 måned ringer jeg opp igjen, og de har fortsatt ingen rem til meg. Informasjonen er begrenset til at dette skal de sjekke opp i, og ringe tilbake. På dette tidspunktet tror jeg telefonlinjene deres detter ut, da jeg hører null, nix, og nada.
Etter en 3 måneders tid tenker jeg at; "på det tredje skal det (kanskje) skje". Tar smertelig feil, og også denne gangen skal de ringe opp igjen.
Nå har det gått snart 4 måneder, og jeg har fortsatt ikke fått remen jeg hadde lyst på....
Hva er deres erfaring med denne gjengen?