Phenix
Støttemedlem
Trur du jaggu ikke han 'mistet' Omega ogsåKan man miste breitling?
Trur du jaggu ikke han 'mistet' Omega ogsåKan man miste breitling?
De solgte skulle ha lagt seg i en arkiv mappe med solgt priser slik at folk kan se virkelige solgtpriser og ikke finn-drømmepriser.Tror de bør forbedre nettsiden om en stund, når det ligger flere klokker der. Hadde vært fint å kunne filtrere bort de som allerede er solgt...
Kilde?
Jeg tok kontakt med butikken og ba om et tilbud på denne. Fikk til svar at de ikke fikk fornyet omegakontrakten for 2021.Kilde?
Må innrømme at jeg synes 310 er dyrt, gitt tilstand og behov for nytt urverk..Har lite peil på vintage, men hvis en 5508 koster så mye med masse servicedeler og defekt urverk - hva koster da en mint hvor alt er "riktig?"
Som nevnt har jeg lite peiling på vintage men det høres jo helt hinsides ut
Samtidig legges jo en Cermit ut for 205....
Bjerke har gjort en dårlig jobb med bilder og info. Den orginale bezel med bezelinsert (rød trekant rundt pip) følger med og skiven er en av få urørte Radiumskiver.5508 Submariner fra 50 tallet lagt til nå, 310000kr.
Lite knippe med nye klokker lagt ut for salg nå, blant annet en GMT 16750 som allerede er solgt. Usikker på hva den gikk for. Har vært innom nå og da, kunne vært nyttig med en slags teaser/kommer for salg i forkant av at nye klokker legges ut kjenner jeg...
Det teases på Instagram Bjerke Vintage & Pre-owned .