Blå gummi rem?

Anders
Otto Frei er svaret på alt av Omega: http://www.ofrei.com/page750.html

Men de kan sikkert bestille en til deg hos en Omega-forhandler også. Ikke alltid det blir så mye billigere med Frei, faktisk.

Dette erfarte jeg også da jeg kjøpte gummireim m/lås til min PO, kr.1.100,- hos min lokale AD. Denne kostet såvidt jeg husker ca. 1.600,- hos Otto Frei..

Ringte Bjerke i dag. De skulle ha 1500 for remmen og 2500 for låsen!!! Hva i alle verdens dager?? Skal sjekke nettsiden nu

He, he..:D

Original Omega foldespenne koster noen kroner den.. Kjøpte min brukt - men den var uansett langt fra gratis av den grunn..

Kan bli stilig med blå gummirem på Seamaster - kanskje jeg skal vurdere det selv etterhvert!

Ja, har tro på det. Den blir med en gang litt mer sportslig. Perfekt for sommerhalvåret! :) Men 4000 var en vell stiv pris syns jeg. Kan jo nesten like gjerne legge til 10 lapper så har jeg en i reserve... :p

Rem med spenne kjøpt!

Beit til slutt i det dyre eplet og kjøpte rem med foldespenne. Tenkte jeg ville dele resultatet med dere :)

IMG_0758.jpg

IMG_0753.jpg

IMG_0766.jpg

IMG_0763.jpg

Tiil tross for den nette sum av 3.250,- er jeg veldig fornøyd!

Hvor kjøpte du den? Skulle ha samme rem til min SMP men møtte en hånlig latter og "den er utgått for lenge siden, den kan du bare glemme" Han sto visst med katalogen til Omega foran seg og det var visst ikke sjangs i h***** å få tak i en slik.

Bestilte fra Bjerke i Bergen. Det var litt styr fordi modellen (se øverst i posten) ikke var særlig kjent. Den "kombinasjonen" er ny av året fra Omegas side. De fikk tank i den fra Omega importør. Var ikke noe stress det - foruten at alle var i Basel en stund og ingen kunne svare.

Send linken til din forhandle by choice. De burde kunne spore opp i det :)