Etter at jeg solgte min Explorer I har jeg kikket på annonser en tid. Sågar tenkte jeg en stund at jeg skulle "stå han av" med en Archimede som minner litt om Explorer i bruk/størrelse. Nå viste den seg å ha servicebehov, ung alder til tross. Denne skal bli min "beater" når jeg får den opp og gå, så får det bli bilder når det er på plass.
Nuvel, jeg skulle videre i min utpakking type "blå":
Da jeg enn så lenge holder meg i kategorien safe og solid så ble det en handel av nok et sikkerstikk litt "sørafor" langs Mjøsa i dag.
Kjent hvit ytterboks er den kjedelige starten:
Ditto kjent rød innerboks:
Hva fins inni?
Ai ai - denne har jeg ofte sett på bilder av:
Knapt innkjørt Seamaster Aqua Terra blue, 41.5mm.
Kort oppsummert så ble savnet etter datovisning på Explorer så stort at den ble solgt. Denne gangen sto i grunnen valget mellom Aqua Terra 8500, eldre sverdviser-Seamaster igjen eller Explorer II. I dag er jeg iallfall storfornøyd med valget!
Nuvel, jeg skulle videre i min utpakking type "blå":
Da jeg enn så lenge holder meg i kategorien safe og solid så ble det en handel av nok et sikkerstikk litt "sørafor" langs Mjøsa i dag.
Kjent hvit ytterboks er den kjedelige starten:
Ditto kjent rød innerboks:
Hva fins inni?
Ai ai - denne har jeg ofte sett på bilder av:
Knapt innkjørt Seamaster Aqua Terra blue, 41.5mm.
Kort oppsummert så ble savnet etter datovisning på Explorer så stort at den ble solgt. Denne gangen sto i grunnen valget mellom Aqua Terra 8500, eldre sverdviser-Seamaster igjen eller Explorer II. I dag er jeg iallfall storfornøyd med valget!