Blått til sommeren? japp!

Medlem
2. juli 2011
Sted
Trondheim
Har nettopp kommet tilbake fra en veldig herlig tur i Gdansk, bodde 5 dager i gamlebyen på et nybygd hotell (som dessverre ikke hadde fått aircondition).
Hadde vell egentlig bestemt meg for at jeg skulle kjøpe meg sommerklokke på denne turen, og sommerklokke ble det! Fargen er helt utrolig!
Kjøpt fra AD på Galeria Baltycka, et stort senter med meget bra utvalg like utenfor gamlebyen.

DSC_1176.jpg

DSC_1177.jpg

DSC_1178.jpg

DSC_1180.jpg

DSC_1184.jpg

DSC_1191.jpg

DSC_1346.jpg

IMG_20140705_122016.jpg

DSCN52731.jpg

mvh
stian

Gratulerer så mye @s.grønvold
Etter å ha sett bildene til @Furch så holdt jeg på å kjøpe en slik for ca en måned siden selv, men fikk akkurat tak i en LLD før jeg rotet med til å kjøpe en slik Certina.
Nå angrer jeg litt, for den ser jo bare helt konge ut:D

Redigert av en moderator:
Gratulerer med en sinnsykt fet klokke :) Drar til Gdansk om ikke lenge, hvordan er prisene på ur der kontra Norge? Har tidligere trødd mange timer på GB :D

Gratulerer med en sinnsykt fet klokke :) Drar til Gdansk om ikke lenge, hvordan er prisene på ur der kontra Norge? Har tidligere trødd mange timer på GB :D

@PepsiMax prisene på ur er som norske priser i utgangspunktet, men man får kanskje hakket bedre kontantpris der. min certina endte vell opp på hyggelige 4400 ca. nå er vell hele swatch group igang med prisøkning også, så man kan gjøre noen godkjøp!

jeg kan også anbefale en tur til riviera shopping center i gdynia, sykt stort kjøpesenter som man bør sette av minimum 4-5 timer til. mye pent å se på der også.

mvh
stian

@PepsiMax prisene på ur er som norske priser i utgangspunktet, men man får kanskje hakket bedre kontantpris der. min certina endte vell opp på hyggelige 4400 ca. nå er vell hele swatch group igang med prisøkning også, så man kan gjøre noen godkjøp!

jeg kan også anbefale en tur til riviera shopping center i gdynia, sykt stort kjøpesenter som man bør sette av minimum 4-5 timer til. mye pent å se på der også.

mvh
stian

Det er vel der som mange andre plasser, Cash is King :D Tenker vi skal ta en tur på det kjøpesenteret ja, drar sammen med min samboer som er over middels interessert i shopping :D Stikker en tur til Sopot også :)

Grattis med topp valg :) Er en av mine favoritter også. Har med silikonreima, men den gjorde seg absoulutt flott på stållenke :)

cmk2.png