Black Bay til dame

Medlem
19. des. 2014
Sted
Oslo
Hei,

Er ny her, men har fulgt med som kikker en stund.

Ønsker å gjøre stas på min kjære som også har begynnende klokkeinteresse. Viste henne Tudor Black Bay og øyeblikkelig viste hun interesse for denne. Dama er tøff og vil helt klart kle stilen!
Er usikker på om den blir for stor, selv om denne vel har en relativt moderat størrelse.

Hva synes forumets medlemmer, er det innafor?

40mm på damer er perfekt. Interessant at Rolex nå leverer DJ med fargede skiver - spesielt med tanke på at flere damer nå kjøper større ur.

Fruen har en Zenith new vintage som måler 40 mm om jeg ikke husker feil. Den sitter som støpt. Tidligere har hun brukt min gamle Tag som var 39mm med lenke uten at det virket for stort. Tudoren blir neppe feil uansett festeanordning:D

Den er 41 mm med 22 lugs og ganske høy kasse. Tror det er lurt å prøve først, men str er jo alltid en smakssak. Prøvde min på kona nettopp, og den så faktisk ikke så stor ut som jeg hadde trodd, men likevel feil i min bok fordi den ikke er elegant men enkel og tøff, litt for maskulin rett og slett.

Nå har hun på seg speedy reduced igjen. Noe helt annet! Perfekt dameklokke for damer som ikke liker dameklokke spør du meg. Prøv på først!

Absolutt innenfor spør du meg:D Hun kommer nok til å bli strålende fornøyd!

Min kone hadde tidligere en Explorer 36mm, byttet denne i fjor til en GMT Master som hun er superfornøyd med. Damen er "Normalstørrelse" og 40mm passer perfekt. Tror nok sikkert at dette er en vinner såfremt hun liker klokka.
Tom

Ble veldig bra dette, begge er storfornøyde;)

DSC_1844_zpsb9192252.jpg