Black-Out Concept Rolex TURQUOISE Deep Sea

Medlem
5. aug. 2011
Sakset fra JamesList:
http://www.jameslist.com/advert/333423/for-sale-rolex-deep-sea

4370384_large2.jpg

Ja dette så jo ganske så jœvlig ut.
De har i det minste klart kunststykket å få en Rolex til å se skikkelig billig og kjip ut.
Det skal de saktens ha for.:)

Ikke at jeg er en sur og konservativ gammel grinebiter (joda litt så), men når moddene tar helt av blir det rett og slett for mye for meg.
De blå viserne der...fytti grisen...

Haha, hva i all verden er det der?
Vet nesten ikke om jeg skal le eller grine...:?

Ja dette så jo ganske så jœvlig ut.
De har i det minste klart kunststykket å få en Rolex til å se skikkelig billig og kjip ut.
Det skal de saktens ha for.:)

Ikke at jeg er en sur og konservativ gammel grinebiter (joda litt så), men når moddene tar helt av blir det rett og slett for mye for meg.
De blå viserne der...fytti grisen...

Her kan jeg si meg enig! +1 :)

Sikkert dumt spørsmål, men: hva skjer når du leverer en slik inn til rolex for service? Tolererer de modding av klokkene sine? Har hørt de er veldig konservative, så går utifra at du får klokken sendt tilbake?

On topic: akkurat som deep-blue sin versjon, så har de også her klart å få den til å se ut som en billig boutique diver. IMHO.

Det her er jo det mest trangsynte forumet som finnes da! :)
Alt annet enn det vante gamle er crap.. Men jeg syntes denne var kul faktisk..
Kulere enn dem fleste andre pensjonist klokkene her inne om ikke annet ;)

Sikkert dumt spørsmål, men: hva skjer når du leverer en slik inn til rolex for service? Tolererer de modding av klokkene sine? Har hørt de er veldig konservative, så går utifra at du får klokken sendt tilbake?

Kommer litt an på hvor kompis du er med forhandleren. Må klokken sendes til Sveits er det ingen nåde. Da blir klokken resturert til opprinnelig stand og kunden får (en heftig!) regning på arbeidet.

En evt service på en slik modda klokke går nok igjennom der den er kjøpt;) Ikke noe å sende inn til Rolex det greiene der, da blir det nok som Sponon sier; Dyrt!!

Okay. Ser for meg en potensielt kjedelig situasjon da - om Deep-Blue, som vel er et lite privateid boutique-brand, har gått konkurs eller blitt lagt ned når du skal ha den inn til service etter noen år. Det lar seg vel gjøre å finne en privat urmaker som kan fikse på den, men kjipt hadde det vært.

Har man lyst og råd, har man lov - men personlig er også jeg i den grupperingen som mener at å modifisere en Rolex som dette er som styling-kit på en Ferrari.

Problemet er ikke så mye det sorte, som jeg faktisk kan like, som babyblått kombinert med rødt.

Det ser i beste fall bare tacky ut i mine øyne ;).

Tror aldri jeg har sett en "Rolexmod" som har vært bedre en utgangspunktet, denne var selvsagt intet unntak.