Selges/byttes Black Seiko Monster 2nd generation SRP307K1

Medlem
24. mars 2014
Hej!

Ursäkta min dåliga norska.

Köptes från Longislandwatch i USA i augusti 2013. Har gått perfekt och håller tiden väl. Har inte klockat detta i sekunder, men den går bra. Startar omgående och har bra gångreserv. En kalasklocka helt enkelt. Lumen är fantastisk.
4R36-verk vilket innebär både hack och wind.

Saxat från hemsidan:
Movement:Seiko 24-jewel Automatic (self-winding, hand wind, hacking)
Case: Brushed stainless steel, 43mm x 14mm thick.
Back: Engraved screw-in back
Crystal: Domed Hardlex
MineralBand: Stainless steel bracelet, dual push-button deployant closure.
Water Resistant: 200 meters

Komplett med box, kudde och instruktionsbok (den gröna duken ingår inte). Länken är kortad för att passa mina frökenhandleder, men alla bitar finns kvar INKLUSIVE de speciella "rörsnuttarna" som hör stiften till. De får lätt fötter eller skadas i samband med kortning av länken. Mitt exemplar är som sagt inte skadat, alla stiften med "rörsnuttar" finns kvar och är oskadda.
Skicket då? Det finns naturligtvis spår efter skrivbordets elaka yta (deskdiving). Spännet bär ett ytligt spår efter något, syns till vänster på länkbilden. Ser för övrigt inte jättefin ut på bilden, men så upplevs den absolut inte i verkliga livet. Det finns även spår efter kontakt med en närgången vägg på vridringen, se efter 45 och fram till 55-strecket (kladdet på glaset är tumfett ;) ). Dock inget som syns om man inte särskådar den. Inga hack eller repor. Det lilla som stör i ytan lär gå att polera bort för den som ev önskar det. Glaset fritt från skador.

Bilder!? http://s105.photobucket.com/user/snickarloffe/library/

Kostar ca 2300 SEK tullad och klar i Sverige.
Tänkte mig 1500 SEK plus frakt enligt önskemål. Pengar via banköverföring eller (hellre) Swish.
Kan mer än gärna lägga pengar mellan och byta upp mig mot en svart Sumo i motsvarande skick om någon skulle vara intresserad.

Redigert: