Solgt Blancpain fifty fathoms air command flyback chrono

Ban

Støttemedlem
Medlem
16. sep. 2013
Vurderer å selge min Blancpain ff air command med flyback chrono.

20160412_140640_zps9iceucv0.jpg

Klokken kom tilbake fra full service i Sveits i månedsskifte mars/april 16. Kvittering fra service på den nette sum av i overkant av NOK 10k medfølger.
Klokken er etter min mening svært pen ikke mye å utsette på denne.

For tekniske data tar jeg meg den frihet å vise til en tidligere kjent eier av denne klokka:
http://tidssonen.no/forum/threads/blancpain-fifty-fathoms-air-command-flyback-chrono.33409/

Klokka kommer med et Blancpain serviceetui og kvittering på nevnte service men uten boks og andre papirer.

Prøver meg på kr.39.000 for denne. For denne summen får du en nyservet sjeldenhet til prisen av en slitt Sub;)
I utgangspunktet er rent salg mest interessant men bytte kan være aktuelt, spesielt hvis du har en IWC Ingenieur eller en Tudor North Flag liggende. Penger den ene eller andre veien blir vi sikkert enige om:)

Så et lite hjertesukk til slutt:
Denne klokken hadde jeg lyst på lenge og den skuffet på ingen måte, men enten er jeg en håpløs flipper som alltid er ute etter noe nytt eller så er den rett og slett litt for fin for mego_O
Jeg får vel slenge på de obligatoriske linjene om at hvis jeg skulle komme på bedre tanker så trekker jeg annonsen:)