I et svakt øyeblikk lufter jeg denne klokken, da jeg synes den er noe for stor for meg. Den er kun brukt litt i helgen så den er som ny.
Limited edition kun 250 produsert. Børstet kasse og uten BP logoen langs hele siden. Flott matt skive.
Jeg var en av de som ikke fikk skaffet denne i tide da de ble lagt ut i desember 2020, hvor de ble utsolgt med en gang. Forleden fikk jeg beskjed om at den var tilbake på lager, og kjøpte med en gang. Etter kjøpet var fullført var den utsolgt igjen. Synes selv dette var rart siden den var så populær ved release, men derfor er altså garantikortet datert juni 2021.
Synes prisen er fornuftig ift kostpris og hva de ligger ute for på Chrono24. Kommer med alt av bokser og papirer. MVA er betalt.
Helst F2F men ta kontakt hvis du ønsker sendt.
Modellnr:
5008 11B30 NABA
Diameter: 40,3 mm
Tykkelse: 13,23 mm
Kassemateriale: Rustfritt stål
Urskive: Matt svart
Glass: Safirglass
Vannresistens: 30 bar (300 m)
Rem: Svart tekstilrem
Urverk: Blancpain manufakturkaliber 1154
Type: Mekanisk, selvtrekkende
Funksjoner: Timer, minutter, sekunder
Frekvens: 21.600 vph (3 Hz)
Gangreserve: 4 dager
Pris: Kr 180.000
Limited edition kun 250 produsert. Børstet kasse og uten BP logoen langs hele siden. Flott matt skive.
Jeg var en av de som ikke fikk skaffet denne i tide da de ble lagt ut i desember 2020, hvor de ble utsolgt med en gang. Forleden fikk jeg beskjed om at den var tilbake på lager, og kjøpte med en gang. Etter kjøpet var fullført var den utsolgt igjen. Synes selv dette var rart siden den var så populær ved release, men derfor er altså garantikortet datert juni 2021.
Synes prisen er fornuftig ift kostpris og hva de ligger ute for på Chrono24. Kommer med alt av bokser og papirer. MVA er betalt.
Helst F2F men ta kontakt hvis du ønsker sendt.
Modellnr:
5008 11B30 NABA
Diameter: 40,3 mm
Tykkelse: 13,23 mm
Kassemateriale: Rustfritt stål
Urskive: Matt svart
Glass: Safirglass
Vannresistens: 30 bar (300 m)
Rem: Svart tekstilrem
Urverk: Blancpain manufakturkaliber 1154
Type: Mekanisk, selvtrekkende
Funksjoner: Timer, minutter, sekunder