Solgt Blancpain Fifty Fathoms

Thomas84

Støttemedlem
Medlem
14. aug. 2012
Sted
Rælingen
Hei,

Flippesyken river i meg, så vurderer jeg å la denne gå for å få noe nytt inn.

UR

Blancpain Fifty Fathoms 5015D-1140-52B

SPESIFIKASJONER
Verk: 1315
Kassediameter: 45mm
Kassetykkelse: 15,4mm
Avstand mellom lugs: 23mm
Vanntetthet: 300m
Gangreserve: 120 timer

ALDER OG HISTORIKK

Opprinnelig kjøpt 1/1-17.

TEKNISK TILSTAND
  • Utmerket. Den haster kanskje noe, men det er godt innenfor hva som er godkjent. Både av meg, og av hva som står i bruksanvisningen.
KOSMETISK TILSTAND

En lite hairline på foldespenna, ellers ser jeg ingenting. Foldespenna kan enkelt børstes opp om man ønsker det.

REIM OG FOLDESPENNE

Utgaven med blå skive kommer med foldespenne originalt. Reimen er mørk blå, godt matchende skiven. Lengden på reimen mener jeg er 75/125. Det medfølger også en original XL reim som er noe lengre, samt det originale gummireimsettet som koster svimlende 20k alene. Det følger riktignok også med kasseholder og verktøy, men den eneste måten å få tak i en slik reim, er ved kjøp av hele setter.

BOKS OG PAPIRER

Komplett sett: innerboks, ytterboks, bruksanvisning og sertifikat. Original skrutrekker til justering av reim/spenne.

MINE MENINGER
  • En utrolig flott, blå skive. Den gjør litt ut av deg, uten å bli glorete. I solen er den roligere enn hva man kanskje ville forventet.
  • Safirglassets og bezelens buede fasong er hyptnotiserende.
  • En lume som får deg til å undre om du faktisk skrudde av lyset på soverommet.

PRISANTYDNING OG OPPGJØR

Helst facetoface med straksoverføring, evt kan den sendes, men kun mot forskuddsbetaling.

Nypris på klokka er 140K, reimsettet 20K, og noen lapper til for reimen i XL.

Kom med bud eller bytteforslag, så ser vi om vi blir enige.

Både uret og jeg befinner oss rett utenfor Lillestrøm.

REFERANSER

Plenty med GoodGuy-referanser finnes:)

Mvh,
Thomas
IMG_5138.JPG
IMG_6852.JPG
IMG_4954.JPG

Redigert: