- Medlem
- 14. sep. 2011
- Innlegg
- 35
Hadde handlet meg en ny reim til min Fifty Fathoms da jeg synes den originale canvasreimen er litt "skjør" og ønsker ha den tilgode ved evt salg.
Da jeg skulle bytte reim viste det seg at den ene 4mm hex skruen var knekt.
Sendte en mail til Blancpain Le Brassus hvor jeg spurte om de kunne hjelpe meg eller videreformidle kjøp av 2 sett stolper og skruer.
Fikk aldri noe svar...!!!!!
Da jeg var i Paris for 3 uker siden dro jeg innenom Blancpain Boutique ved Place Vendome i håp om å få kjøpt 2 sett med skruer og stolpe.
Til og begynne med var alt veldig vanskelig og jeg måtte kontakte Le Brassus og de kunne ikke garantere posten osv.....
Da jeg forklarte mannen at dette blir helt håpløst når Le Brassus ikke svarer og han som Blancpain forhandler ikke kunne ordne det. Etter litt stillstand og han fikk tenkt seg om, ba han meg om å notere navn og nummer, så skulle han se hva han fikk til.
4 dager etter hjemkomst fikk jeg en telefon fra Blancpain Paris hvor de bare skulle kontrollere at mine opplysninger var korrekte. Da det var i orden, skulle de sende meg 2 sett. Da jeg spurte hvordan jeg skulle betale for delene, fikk jeg en hyggelig melding om at...Nei her skulle det ikke betales noe.
Noen dager etter var de i postkassen...
Det endte heldigvis med at inntrykket av Blancpains service ble snudd....
Da jeg skulle bytte reim viste det seg at den ene 4mm hex skruen var knekt.
Sendte en mail til Blancpain Le Brassus hvor jeg spurte om de kunne hjelpe meg eller videreformidle kjøp av 2 sett stolper og skruer.
Fikk aldri noe svar...!!!!!
Da jeg var i Paris for 3 uker siden dro jeg innenom Blancpain Boutique ved Place Vendome i håp om å få kjøpt 2 sett med skruer og stolpe.
Til og begynne med var alt veldig vanskelig og jeg måtte kontakte Le Brassus og de kunne ikke garantere posten osv.....
Da jeg forklarte mannen at dette blir helt håpløst når Le Brassus ikke svarer og han som Blancpain forhandler ikke kunne ordne det. Etter litt stillstand og han fikk tenkt seg om, ba han meg om å notere navn og nummer, så skulle han se hva han fikk til.
4 dager etter hjemkomst fikk jeg en telefon fra Blancpain Paris hvor de bare skulle kontrollere at mine opplysninger var korrekte. Da det var i orden, skulle de sende meg 2 sett. Da jeg spurte hvordan jeg skulle betale for delene, fikk jeg en hyggelig melding om at...Nei her skulle det ikke betales noe.
Noen dager etter var de i postkassen...
Det endte heldigvis med at inntrykket av Blancpains service ble snudd....