Bloomberg - hvilke kanalpakker ligger denne i?

Medlem
19. aug. 2013
Sted
M&R
Hei folkens!

Jeg prøver meg på en longshot her, men jeg har ikke klart å finne ut av noe fornuftig på egenhånd.

Vi har i dag parabol på jobb for å kunne ha Bloomberg rullende over skjermen. Vi skal nå bytte kontorer og vil ikke lengre ha mulighet for parabol. Kabeltv er ikke aktuelt, så det må være enten fiber eller noe slikt.

Etter hva jeg kan finne ut av er det bare CD som har dette i sine kanalpakker? Noen som har noen tips å komme med? Går det an å streame dette live?

T

Jeg har fiber fra GET. Der kan jeg velge Bloomberg som tilvalg som en av de frie kanalene i standard tv-pakken.

kanaler get.png

Jeg skal sjekke Get, takk for tipset.

Det aller enkleste hadde vært, ihvertfall teknisk med kabling osv, var hvis RiksTV hadde denne kanalen. Så heldig var jeg ikke.

Rent praktisk så er det vel en forutsetning for å få IPTV at du bruker f.eks Altibox og Get som leverandør på fiber for å få tilgang til dette?

- C

Jeg fikk ett tips via en kompis at hvis du har en AppleTV så har Bloomberg en egen app som du etter sigende kan se live TV via.

Er det noen som har Apple TV som kan bekrefte dette eller kjenner til dette?

- C

Fantastisk!

Da tror jeg jammen jeg har funnet løsningen!

Hvilken versjon av AppleTV er det du har? Eller fungerer det kanskje på alle modeller?

- C

Jeg har den siste Apple TV (4.gen), og der er det en Bloomberg-app hvor du kan se live-tv på.