Bluetooth høyttaler

Ja har vurdert lillebroren til jawbone big men finner den ikke i hvit så blir kanskje en slik big en siden den fås i hvit:)

Jeg vil også slå et slag for big jambox. God lyd, lett å koble til, stilig design og 10 timers batteritid. Kan også brukes som mikrofon til telefonen. Heller ikke så stor at den ikke kan taes med ut på tur.

Takk for innspill @sos ! HK er ikke noe for meg designmessig men har soundsticks anlegg fra før og lyden er vilt bra:) B&W spillern har vi sett på men siden madammen sverger til android blir det no cigar:) tror jeg ramler ned på en Bose soundlink mini tilslutt.

Redigert av en moderator:
@Olando jeg vill ikke anbefale deg jawbone small eller hva den heter, dette fordi den mangler veldig mye trykk og jeg synes personlig det er veldig mye spraking og skurring. Jeg synes heller du burde gå for en Bose som noen nevner over.
Jawbone big kan jeg definitivt anbefale, men ikke lillebroren.

Redigert av en moderator:
Da har jeg fått Bose soundlink mini i hus og er strålende fornøyd. Designet står bra til de andre epledingsene mine, tar liten plass, utrolig lyd( for en liten greie på 0,6kg) og lett å ta med rundt i huset ved behov. Kan anbefales!