BMW i8 og M4

Medlem
3. aug. 2014
Sted
Bergen
I dag kom det en lastebil og dumpet en i8 og en M4 utenfor butikken hvor jeg jobber.
Disse skal vi stille ut på en bilutstilling i helgen.
Stedet er Sotra Arena bak Sartor. (Bergen)
M4 er jeg godt kjent med fra før, men i8. Den er ny for meg.
Og for en bil det skulle vise seg å være. At den er rask kommer vel ikke som en overraskelse. Men hovedgrunnen til at denne nå står nest øverst på listen min, er at i det øyeblikke du åpner saksedørene og setter deg inn, da blir du Batman.
Bilen har en helt sinnsyk tilstedeværelse.
Dere som holder til i Bergensområdet, kom til Sotra Arena i helgen.
Eller enda bedre, ta med dere favorittklokken og sving innom Jæger i Åsane ila neste uke. Bilen blir stående hos oss hele uken.

I dag kom det en lastebil og dumpet en i8 og en M4 utenfor butikken hvor jeg jobber.
Disse skal vi stille ut på en bilutstilling i helgen.
Stedet er Sotra Arena bak Sartor. (Bergen)
M4 er jeg godt kjent med fra før, men i8. Den er ny for meg.
Og for en bil det skulle vise seg å være. At den er rask kommer vel ikke som en overraskelse. Men hovedgrunnen til at denne nå står nest øverst på listen min, er at i det øyeblikke du åpner saksedørene og setter deg inn, da blir du Batman.
Bilen har en helt sinnsyk tilstedeværelse.
Dere som holder til i Bergensområdet, kom til Sotra Arena i helgen.
Eller enda bedre, ta med dere favorittklokken og sving innom Jæger i Åsane ila neste uke. Bilen blir stående hos oss hele uken.
Kjørte forbi Jæger i Åsane i dag, og så denne stod utenfor. For en bil!

Mulighet for prøvekjøring for medlemmer av sonen? :mrgreen::mrgreen:

En kollega har fått sin i8, og står ofte i garasjen på jobben sammen med maaaaange Teslaer. BMW i8 har et fantastiskt design

En nabo av meg fikk sin i8 her om dagen. Jeg kjørte nesten av veien når jeg så den stå der, var ikke forberedt på det synet i nabolaget. Sykt rå bil, jeg er lovet jeg skal få prøvekjøre en tidlig neste uke her på Forus, så det blir pugging av Batman-kommentarer i helgen!

Hvr gang jeg åpner døren på i8en sier jeg "Im Batman" med mørk stemme.
Folk synes det er vittig, men jeg er faktisk Batman...

Feirer vel julaften på Illseng eller Bastøy han i år.

Er det denne som har vært parkert utenfor hos oss i grønnestølen av og til den siste tiden..? ;)