Boks og papirer..

Jeg ville tippet Kina. Skal ikke dømme han, men dette er relativt lett å skaffe derfra. Da vil det selvfølgelig ikke være ekte, men det er ille lett å se.

Jeg vet ikke om andre steder å få tak i slikt....

8

Var i dialog for han for en stund tilbake ang noen ledd jeg trengte til en sub og mener å huske at han sa han hadde vært deleier i en klokkebutikk som solgte brukt på Frogner for noen år siden. Virket på meg iallefall som er ok fyr. Kan ha hatt noen rester derfra

Jeg har tidligere vært i kontakt med "Briljant Ur og Gull", som holder til på Frogner. De selger blant annet brukte Rolex og andre klokker. Om dette er samme vet jeg jo ikke, men "Briljant Ur og Gull" er ryddige folk.

At Rolex selger nye papirer og bokser har jeg ikke hørt om.

8

Mener han snakket om en butikk som ble lagt ned for flere år siden. Kan ha vært partneren til Jonny Rolex da den butikken vår åpen. Da ville det i så fall ikke være rart at han hadde et restlager liggende. Noen som kjenner hvordan eierskapet til den butikken var, kunne jo kanskje svart på det

Var ikke til hensikt å forsøke å henge ut fyren. Mer som et tankekors at klokker som har boks/papir ligger høyt i kurs, når det i noen tilfeller dreier seg om ur med usporbar historie som kombineres med kinavarer/overskuddslagervarer..

Mener han snakket om en butikk som ble lagt ned for flere år siden. Kan ha vært partneren til Jonny Rolex da den butikken vår åpen. Da ville det i så fall ikke være rart at han hadde et restlager liggende. Noen som kjenner hvordan eierskapet til den butikken var, kunne jo kanskje svart på det

Jeg husker ikke alle navnene, men Jonny Rolex, (som er en meget trivelig kar), var medeier i denne butikken. Han trakk seg ut, og de fortsatte hver for seg. Begge er fult ut pålitelige. Om butikken, Briljant Ur og Gull, fortsatt er i krysset på Frogner kjenner jeg ikke til.

8