Boksen til Bluebear

Medlem
25. juli 2012
Sted
Lillehammer
Patek Philippe Nautilus 5980 1 A 014

IMG_19591.jpg

Submariner 116610LN. Det finnes ikke en anledning hvor det er upassende å bære denne.

rolex2.jpg

Redigert:
Meget flott samling du har skaffet deg!!! Den liquidmetal POen drar jeg også kjensel på, nydelig sak :)

Kjenner meg veldig godt igjen i den samlingen der. Flotte klokker fra A til Å

Herlig lesing @Bluebear. Dette har blitt en kjempesamling! Blir morsomt å se hvilke ur du ender med fremover. Hittil heier jeg på alle sammen, og 312 på grå toshi er helt nydelig. :)

Redigert av en moderator:
Helt rå samling! Håper at 312 blir en keeper! Får veldig lyst til å kjøpe den på nytt når jeg ser den ligger der så fint :cool:
Har gjort lite research på Daytona, men finnes denne både med rød skrift og hvit skrift på skiven i nyere årganger? Er denne med rød skrift fortsatt i butikk?

Veeeeldig likt min boks. Bare at jeg har hvit skive på Daytona og 42mm orange bezel 8500 Omega :)

Helt rå samling! Håper at 312 blir en keeper! Får veldig lyst til å kjøpe den på nytt når jeg ser den ligger der så fint :cool:
Har gjort lite research på Daytona, men finnes denne både med rød skrift og hvit skrift på skiven i nyere årganger? Er denne med rød skrift fortsatt i butikk?

Takk for sist @Guybrush Threepwood! Jeg er usikker på dette med skriften selv, kanskje noen Daytona eksperter plukker opp spørsmålet :)

Redigert av en moderator:
Med 311 toppet du en allerede flott samling ur. En sub har jeg eid i mange varianter, det samme gjelder daytona.
En PAM har jeg kun hatt en av, men 311-en er bare helt rå.

Vi får se etterhvert. Jeg er keen på en PAM, men kanskje i rose.. 277-en Greg siklet på, med blå skive, er jo ikke så dum.