Brass knuckles, første på TS?

Medlem
20. nov. 2011
Sted
#strapsbyruus
Lenge hatt lyst på noe i bronse men da muligheten bydde seg var blanke messingen helt greit. Hentete pakke på postkontoret i dag da jeg var ferdig på jobb. Hele veien fra Thailand og merkelig nok bare et par timer innom tollen:)

Inni var det en kul klokkepose

Og der var den. En Maranez Layan:) Ikke hørt om den sier du? Vel ikke bronse men messing. Safirglass, 300 meter og miota verk (eller hva det heter)

kommer med 3 reimer og eget verktøy. Men er alt for blank og ny rett ut av esken/posen.

En kjapp tur i pose med kokt egg og det ser allerede mye bedre ut.

Det blir spennende å se hvor mye patina jeg får ut av en messingklokke så nå starter jakten på sommerpatinaen.

Takk for titten:)

Det er bronsefeber på sonen, men messing er også flott!

Grattis med flott klokke...

En eldre kusine som også har messingkasse, og litt mer patina hilser...

20130301_093852.jpg

Gratulerer med en skikkelig tøffing i messing! Husk paradokset: Jo mindre du bruker det, jo mer patina....

Feeeet, grattis! Har sikla på denne etter en review på Wornandwound. Ser den er utsolgt nå, angrer på at jeg ikke slo til mens cali-dial fremdeles var tilgjengelig. Blir spennende og se hvordan den utvikler seg.

Fet sommerklokke! :D

Til den prisen så er den virkelig et varp, har allerede satt meg på venteliste til neste batch kommer. I'm in need of a summer watch.