Solgt Breguet Transatlantique XXI Flyback 2012 ref 3810

Medlem
16. feb. 2011
Innlegg
5
Sted
Oslo
Hej alla klockintresserade,
Jag funderar starkt på att sälja eller byta min fina Breguet då något annat dykt upp. Bregueten har jag köpt av en annan profilerad TS medlem här för ett år sedan och har varit otroligt glad för den men den får alltför lite armtid som vanligt.

Mäter 42,5mm och är 15,4mm hög. Ser kanske större ut på handleden p g a den unika bezelns utformning men som också gör att den glider fint under skjortärmen. Urtavlan som är gjord av det ovanliga materialet/metallen Rutenium är brun- eller gråaktig beroende på ljusförhållande. Urverket är en Breguet 584Q med 25 juveler och med 48tim gångreserv.
Fin Original mörkbrun krokodilrem och deployant spänne sitter på. Alla papper och boxar.
Små bruksmärken på bezeln men inget som generar eller som man lägger märke till.

Det är ju inte så många av oss som får chansen att äga en Breguet så nu har du chansen. Ny kostar den 9000Euro!
Billigaste brugte på chrono24 kostar runt 44-46.000NOK och sen kommer Tollens avgifter på det vilket gör en total på ca 55.000NOK. Mitt pris är 42000NOK och inbytespriset är satt till 45.000NOK.
Kuranta inbyten är Rolex, Jaeger le Coultre, Omega, Glashütte Original, Zenith, Tag Heuer, etc.
Svar och förslag på PM.

Den aktuella klockan
Resten av bilderna är lånade på nätet eftersom de kan fotografera men inte jag.





Tack för titten
 
Redigert: