- Medlem
- 21. jan. 2013
Det rykker i flippefoten igjen, og jeg lufter derfor min Breitling Avenger II GMT for salg. Klokken er tatt ut av meg hos norsk AD i februar 2016, og fremstår som meget pen. Her snakker vi komplett pakke med lenke, original sort skinnrem samt original sort gummirem. Begge remmene kommer på hver sin originale foldespenne. Boks og papirer følger selvsagt med. Noen hairlines på spenner og lenke er det, men det er ikke til å unngå selv ved forsiktig bruk. Dette synes greit på bildene. Kan også slenge med den nye varianten av TS-nato om ønskelig.
Klokken på lenke koster i dag 41,6k i følge Breitling.com, og da kommer foldespenner og remmer i tillegg til en verdi av 5-6k. Remmene har naturlig nok begrenset annenhåndsverdi, men foldespennene gjør seg virkelig på klokken og sørger samtidig for maksimal bærekomfort.
Priser hele pakken til gunstige 26k + frakt. Møtes gjerne til en hyggelig handel i Oslo/Lillestrøm. Har gode referanser fra handlene mine her på TS i Good guys-tråden.
Forbeholder meg retten til å trekke klokken om jeg skulle ombestemme meg.
Klokken på lenke koster i dag 41,6k i følge Breitling.com, og da kommer foldespenner og remmer i tillegg til en verdi av 5-6k. Remmene har naturlig nok begrenset annenhåndsverdi, men foldespennene gjør seg virkelig på klokken og sørger samtidig for maksimal bærekomfort.
Priser hele pakken til gunstige 26k + frakt. Møtes gjerne til en hyggelig handel i Oslo/Lillestrøm. Har gode referanser fra handlene mine her på TS i Good guys-tråden.
Forbeholder meg retten til å trekke klokken om jeg skulle ombestemme meg.