Breitling: Back from the grave is the new black...Again.

Prøvde samtlige størrelser av Transocean Chronographene sist jeg var i Budapest, og er det noe de virkelig ikke trenger så er det mer høyde.. Spesielt på 38mm utgaven ble den veldig høy, ergo uproporsjonert. Er veldig synd, for en litt tynnere Transocean 38mm ville blitt en perfekt "dressy chrono".. :) Høyden passer selvsagt litt bedre på de større modellene, men selv her ble det litt mye av det gode. Er vel et modulurverk i flere av disse også, så det bygger vel selvsagt opp høyden litt. Legger ved Hodinkee sin review av 38mm utgaven viss noen skulle føle for å lese den :D

http://www.hodinkee.com/blog/a-week-on-the-wrist-the-breitling-transocean-chronograph-38

Jeg liker den, men skulle ønske de hadde laget en pulsometer-skala i steden. Mye mer nyttig komplikasjon!

Back to the heritage er helt klart den nye trenden. Jeg liker det faktisk. Klassiske klokker med klassisk design, men i en moderne innpakning :)

Kan selvfølgelig bli for mye av det gode, men jeg sier: So far, so good ;)

Har sett denne i real life, den er super lekker. Syntes ikke den altfor tykk, men den er ikke slank heller;)
ed3a5173517b17dbd9a102af4dafc2b6_zps76bc388b.jpg