Merke, modell og år:
Breitling Chronomat Evolution 2009 A13356
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Movement: Automatic
Case material: Steel
Bracelet material: Steel
Case diameter: 43.7 mm
Waterproof: 300M
Material bezel: Steel
Glass: Sapphire Glass
Clasp: Fold clasp
Clasp material: Steel
Year: 2009
Tilstand: Bra
Dokumentasjon og historikk:
Følger med Innerboks og papirer.
Øvrig informasjon:
Selger/bytter min herlige Breitling Chronomat fordi jeg vil prøve ut noe annet.
Jeg har eid denne i 2 år, og har fått mye glede av den. Så jeg håper noen vil ta godt vare på denne herligheten. Etter 9 år har den fått noen harilines og en ripe øverst til høyre på kassen, men man kan ikke forvente så mye annet på et 9 år gammelt ur.
Den har også nylig vært på trykktest og lenkerens hos Urmaker Larsen i Sandvika.
Ved salg tar jeg kun i mot forhåndsbetaling over vipps, bankoverføring. Penger på konto før overtakelse. Møtes face2face i Oslo/Drammensområdet.
Ved bytte, så tenker jeg mest på Breitling, Rolex, Tudor. Helst samme prisklasse, men kom gjerne med forslag oppover.
Sted:
Drammen
Pris eller bytteverdi:
28 000kr
Breitling Chronomat Evolution 2009 A13356
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Movement: Automatic
Case material: Steel
Bracelet material: Steel
Case diameter: 43.7 mm
Waterproof: 300M
Material bezel: Steel
Glass: Sapphire Glass
Clasp: Fold clasp
Clasp material: Steel
Year: 2009
Tilstand: Bra
Dokumentasjon og historikk:
Følger med Innerboks og papirer.
Øvrig informasjon:
Selger/bytter min herlige Breitling Chronomat fordi jeg vil prøve ut noe annet.
Jeg har eid denne i 2 år, og har fått mye glede av den. Så jeg håper noen vil ta godt vare på denne herligheten. Etter 9 år har den fått noen harilines og en ripe øverst til høyre på kassen, men man kan ikke forvente så mye annet på et 9 år gammelt ur.
Den har også nylig vært på trykktest og lenkerens hos Urmaker Larsen i Sandvika.
Ved salg tar jeg kun i mot forhåndsbetaling over vipps, bankoverføring. Penger på konto før overtakelse. Møtes face2face i Oslo/Drammensområdet.
Ved bytte, så tenker jeg mest på Breitling, Rolex, Tudor. Helst samme prisklasse, men kom gjerne med forslag oppover.
Sted:
Drammen
Pris eller bytteverdi:
28 000kr

Redigert: