Lufter for salg en ca. 25 år gammel og meget pen 39mm breitling Longtitude GMT med gul skive. Det er meget få bruksmerker på uret, og leveres med nesten ny original skinnreim og foldelås fra Breitling. I motsetting til senere års produksjon fra Breitling, så bærer denne saken utrolig lett og behagelig!
Urverket skal være Calibre 20, som er Valjoux base 7750, med ca. 42 timers gangreserve.
Jeg kjøpte uret brukt hos Lervik Ur høsten -22, hvor det fikk full mekanisk gjennomgang og ble trykktestet. Eneste jeg har å bemerke er at det mest sannsynlig er original skive og visere på uret, og at lume-dott'ene på markørene er delvis borte, samt at lume generelt er å anse som fraværende. På den annen side fremstår uret autentisk med den og sjarme dette medfører
Selges med bakelitt boks og noen dokumenter/foldere. Rent salg.
Pris kr. 19K
Urverket skal være Calibre 20, som er Valjoux base 7750, med ca. 42 timers gangreserve.
Jeg kjøpte uret brukt hos Lervik Ur høsten -22, hvor det fikk full mekanisk gjennomgang og ble trykktestet. Eneste jeg har å bemerke er at det mest sannsynlig er original skive og visere på uret, og at lume-dott'ene på markørene er delvis borte, samt at lume generelt er å anse som fraværende. På den annen side fremstår uret autentisk med den og sjarme dette medfører
Selges med bakelitt boks og noen dokumenter/foldere. Rent salg.
Pris kr. 19K
Redigert: