Heisann
Driver å vurderer hvilken klokke jeg skal kjøpe som min første ordentlige klokke.
Har rocka d&g sean i en del år nå og begynner så smått å få råd til en av de klokkene jeg sikler på.
Etter alt jeg har lest og hørt om kvalitets klokker har ikke valget i hvilken klokke jeg skal velge blitt noe særlig letter, tvert imot mye vanskligere. I utgangspunktet var jeg super gira på en Breitling crosswind black roman dial. men lurer på om jeg heller burde gått for den nye utgaven chronomat 44 i forhold til kvalitet?
synes ikke skiva og bazelen er like fresh på den nye doh.
Og nå kommer vi til det store spørsmålet.
faller breitling noe enormt i pris?
noe som kan gjøre det dyrt om jeg evt vil bytte/selge klokken igjen.
noen som har noe peilig på hvordan crosswind har holdt seg i pris ifht prisen disse ble solgt for?
Burde man unngå å kjøpe breitling hos AD pga pris fallet?
Noen tips til hvordan man unngår å tape masse penger på disse klokkene?
ser for meg jeg kjøper en for 60.000,- og uka etter ligger de ute til 40.000,-
Eller vør jeg bare innse at jeg taper penger uansett om jeg ikke kjøper meg en rolex i stelle?
Driver å vurderer hvilken klokke jeg skal kjøpe som min første ordentlige klokke.
Har rocka d&g sean i en del år nå og begynner så smått å få råd til en av de klokkene jeg sikler på.
Etter alt jeg har lest og hørt om kvalitets klokker har ikke valget i hvilken klokke jeg skal velge blitt noe særlig letter, tvert imot mye vanskligere. I utgangspunktet var jeg super gira på en Breitling crosswind black roman dial. men lurer på om jeg heller burde gått for den nye utgaven chronomat 44 i forhold til kvalitet?
synes ikke skiva og bazelen er like fresh på den nye doh.
Og nå kommer vi til det store spørsmålet.
faller breitling noe enormt i pris?
noe som kan gjøre det dyrt om jeg evt vil bytte/selge klokken igjen.
noen som har noe peilig på hvordan crosswind har holdt seg i pris ifht prisen disse ble solgt for?
Burde man unngå å kjøpe breitling hos AD pga pris fallet?
Noen tips til hvordan man unngår å tape masse penger på disse klokkene?
ser for meg jeg kjøper en for 60.000,- og uka etter ligger de ute til 40.000,-
Eller vør jeg bare innse at jeg taper penger uansett om jeg ikke kjøper meg en rolex i stelle?