Etter å ha sett meg lei av kjøpere på "Finn.no" som ikke møter til avtalt overlevering, eller trekker seg etter at avtale er inngått, legger jeg ut disse to klokkene for salg.
1. Breitling new pluton
Klokken kommer med boks og Breitling reiseetui. Jeg kjøpte klokken i desember 2021. Tidligere eier har opplyst at klokken nylig har vært hos urmaker for sjekk og batteriskift, og fikk i den anledning også ny reim fra Breitling (den klokken er avbildet med). Jeg har ikke etterspurt dokumentasjon på servicen, men klokken har virket utmerket i mitt eie.
Specs:
Ref.: A51037 Diameter u/krone: 42mm
* Glass: krystallglass
*Urverk: quartz B232
* Farge urskive: blå
*Årstall: ca. 1990 K
Pris: NOK 11 000
2. Seiko turle (SRP 779)
Klokken ble kjøpt ny av meg i 2020, men ble først tatt i bruk sommeren 2021. Armtiden har vært beskjeden, da klokken blir i største lager for mine håndledd. Boks og instruksjonsbok er dessverre rotet bort.
specs
*Movement:Seiko 24-Jewel Automatic (self-winding, hand wind)
*Case:Stainless steel, 45mm x 13.3mm thick.
*Back:Engraved screw-in back
*Crystal:Hardlex mineral
*Band:Seiko rubber dive strap. 22mm lug
* Water Resistant:200 meters
Pris: NOK 2 500
1. Breitling new pluton
Klokken kommer med boks og Breitling reiseetui. Jeg kjøpte klokken i desember 2021. Tidligere eier har opplyst at klokken nylig har vært hos urmaker for sjekk og batteriskift, og fikk i den anledning også ny reim fra Breitling (den klokken er avbildet med). Jeg har ikke etterspurt dokumentasjon på servicen, men klokken har virket utmerket i mitt eie.
Specs:
Ref.: A51037 Diameter u/krone: 42mm
* Glass: krystallglass
*Urverk: quartz B232
* Farge urskive: blå
*Årstall: ca. 1990 K
Pris: NOK 11 000
2. Seiko turle (SRP 779)
Klokken ble kjøpt ny av meg i 2020, men ble først tatt i bruk sommeren 2021. Armtiden har vært beskjeden, da klokken blir i største lager for mine håndledd. Boks og instruksjonsbok er dessverre rotet bort.
specs
*Movement:Seiko 24-Jewel Automatic (self-winding, hand wind)
*Case:Stainless steel, 45mm x 13.3mm thick.
*Back:Engraved screw-in back
*Crystal:Hardlex mineral
*Band:Seiko rubber dive strap. 22mm lug
* Water Resistant:200 meters
Pris: NOK 2 500