Selger min Breitling Avenger 2 seawolf. Ref A17331. Uret er en sen 2013 modell, kjøpt fra AD i Nederland. Kommer komplett med alt av esker, sertifikat og elektronisk garantikort. Jeg har kostet på to stk originale Breitling reimer i tillegg til den originale pro3 lenken uret kommer med. Klokken er veldig pent brukt. Kun noen hairlines ved lenkefestene
Breitling seawolf er et realt dykkerur, vanntett til 3000 meter med heliumventil på siden av kassen som sørger for å utligne trykk ved ekstreme dykk. Med sine 45mm, 18,5mm høyde og vekt på 140 gram er dette et ur som ikke gjemmer seg bort på armen.
Merk at jeg ikke må selge. Prisen, som jeg mener er veldig fin, står. Bytteforslag taes imot, primært Breitling.
Kontakt meg gjerne på 45207694
Breitling seawolf er et realt dykkerur, vanntett til 3000 meter med heliumventil på siden av kassen som sørger for å utligne trykk ved ekstreme dykk. Med sine 45mm, 18,5mm høyde og vekt på 140 gram er dette et ur som ikke gjemmer seg bort på armen.
Merk at jeg ikke må selge. Prisen, som jeg mener er veldig fin, står. Bytteforslag taes imot, primært Breitling.
Kontakt meg gjerne på 45207694