Breitling super avenger vurderes solgt-TRUKKET

Medlem
1. nov. 2008
Innlegg
157
Sted
Nordvest
Hei

Vurderer å selge min 2006 modell Breitling super avenger. Komplett pakke med svart skive og professional II lenke samt med begge bokser og papirer. I tillegg har jeg kjøpt til den nye ocean racer gummiremmen i svart med foldelås, selvfølgelig original fra Breitling (prisen på denne er 3000 kr). I desember i fjor kjøpte jeg den svarte skiven som er montert nå og har selvfølgelig fremdeles den hvite skiven som kom originalt med klokken. Prisen på en ny skive til super avenger kommer på ca. 6000 kr og det spesielle er at Breitling selger ikke skiver uten å beholde den du vil bytte ut (dette for å hindre et bruktmarked på Breitlingdeler). Jeg fikk tak i en ny, original skive via omveier og fikk utført bytte hos en autorisert, norsk Breitlingforhandler. Så her er det mulig å få mye for pengene hvis det er noen som er interessert. Jeg setter ikke pris foreløpig men vil lufte om det er interesse der ute så setter jeg en pris etterhvert.
Legger ved et bilde som viser hvordan den er i dag, flere bilder sendes på anmodning. TRUKKET

Mvh
Roger[attachment=0:2a9upjlk]PICT0039.JPG[/attachment:2a9upjlk]