****byttet bort****
Jeg har en sort Breitling Superocean 42, kjøpt oktober 2014 på Bjerke. Kom til meg som del av byttehandel forrige uke. Kommer på Professional II lenke samt gummirem med folding clasp. (To gummiremmer kuttet til mine ca 17.5-18cm håndledd.) Boks og alle papirer er med.
Hairlines, men ikke noe dypt. Litt merker på metallringen mellom bezel og glass. Brukt, men i god stand. Går nesten perfekt, -3 sekunder siden mandag.
Første bilde fra Breitlings hjemmesider, de andre fra egen kolleksjon:
Lenken er polert, men den er ikke fullt så skinnende som det siste bildet skal ha det til. Tunge filtre lagt på. Flere bilder kan oversendes ved ønske naturligvis, og så skal jeg prøve å få lagt til noen etter hvert uansett.
Harde fakta fra Breitlings hjemmeside:
Caliber Breitling 17
Movement Selfwinding mechanical
Power reserve min. 40 hours
Vibration 28 800 v.p.h
25 jewels
Calendar Dial aperture
Case Steel
Back Screwed in
Water resistance 1500 m (5000 ft)
Bezel Unidirectional, ratcheted
Crown Screw-locked, two gaskets
Crystal Cambered sapphire, glareproofed both sides
Diameter 42.00 mm
Strap Leather, Diver Pro, Ocean Racer or Professional III
Interhorn width 20/18 mm
Thickness 15.00 mm
Weight (without strap) 99.70 gr.
Ble umiddelbart forelsket i denne, men kunne likevel tenke meg å bytte i en av de som allerede stod på toppen av ønskelisten:
Breitling Aerospace Evo (uansett farge, med lenke)
Frederique Constant Worldtimer (stål med kartskive og helst på lenke) eller
Tudor Black Bay (rød bezel og lenke)
Breitling Superocean Heritage 42 (uansett farge)
Må være ny fra 2014 eller senere med internasjonal garanti, norskjøpt, med boks/papirer, og i bra stand. Andre klokker kan være interessant, så fritt frem for forslag. Send meg en PM hvis det er interessant, mellomlegg ene eller andre veien diskuterbart. Kan også selvfølgelig selge hvis noen er interessert i det - i utgangspunktet 20.000nok, men er villig til å forhandle.
Foretrekker f2f i Oslo sentrum, men kan sende som norgespakke mot forskuddsbetaling.
Jeg har en sort Breitling Superocean 42, kjøpt oktober 2014 på Bjerke. Kom til meg som del av byttehandel forrige uke. Kommer på Professional II lenke samt gummirem med folding clasp. (To gummiremmer kuttet til mine ca 17.5-18cm håndledd.) Boks og alle papirer er med.
Hairlines, men ikke noe dypt. Litt merker på metallringen mellom bezel og glass. Brukt, men i god stand. Går nesten perfekt, -3 sekunder siden mandag.
Første bilde fra Breitlings hjemmesider, de andre fra egen kolleksjon:
Lenken er polert, men den er ikke fullt så skinnende som det siste bildet skal ha det til. Tunge filtre lagt på. Flere bilder kan oversendes ved ønske naturligvis, og så skal jeg prøve å få lagt til noen etter hvert uansett.
Harde fakta fra Breitlings hjemmeside:
Caliber Breitling 17
Movement Selfwinding mechanical
Power reserve min. 40 hours
Vibration 28 800 v.p.h
25 jewels
Calendar Dial aperture
Case Steel
Back Screwed in
Water resistance 1500 m (5000 ft)
Bezel Unidirectional, ratcheted
Crown Screw-locked, two gaskets
Crystal Cambered sapphire, glareproofed both sides
Diameter 42.00 mm
Strap Leather, Diver Pro, Ocean Racer or Professional III
Interhorn width 20/18 mm
Thickness 15.00 mm
Weight (without strap) 99.70 gr.
Ble umiddelbart forelsket i denne, men kunne likevel tenke meg å bytte i en av de som allerede stod på toppen av ønskelisten:
Breitling Aerospace Evo (uansett farge, med lenke)
Frederique Constant Worldtimer (stål med kartskive og helst på lenke) eller
Tudor Black Bay (rød bezel og lenke)
Breitling Superocean Heritage 42 (uansett farge)
Må være ny fra 2014 eller senere med internasjonal garanti, norskjøpt, med boks/papirer, og i bra stand. Andre klokker kan være interessant, så fritt frem for forslag. Send meg en PM hvis det er interessant, mellomlegg ene eller andre veien diskuterbart. Kan også selvfølgelig selge hvis noen er interessert i det - i utgangspunktet 20.000nok, men er villig til å forhandle.
Foretrekker f2f i Oslo sentrum, men kan sende som norgespakke mot forskuddsbetaling.
Redigert: