Selger her en norskkjøpt 2012 Breitling Superocean 42 Abyss ref. A17364
Her følger alt tilbehør med; Ytterboks, innerboks, reiseetui i skinn, servicebok, chronomerterbevis, manual, extra ledd, hangtag, orginal kvittering - med andre ord helt komplett.
Uret har bare hatt 1 eier før jeg overtok den tidligere i år. Litt hairlines på de polerte overflatene, men ingenting en polering ikke vil fjerne. Ingen dype riper.
Ikke hatt service, men holder tiden bra og viser ingen tegn til behov, myk og fin i opptrekket.
Uret er kjøpt hos Bjerke, Mai 2012.
Perfekt sommerklokke
Pris: 17.500,-
Tørre fakta:
WATER RESISTANCE 1500 meters/ 5000 feet
FUNCTIONS Hours, Minutes, Seconds, Date
CASE SIZE 42 mm
CASE THICKNESS 15 mm
CASE MATERIAL Stainless steeel
Har blitt sparsommelig brukt i mitt eie.
Holder til i Bergen og ønsker F2F her, men kan sendes på kjøpers regning og risiko.
Ønsker ikke innbytte. Send gjerne melding hvis det er noe du lurer på
Alle bilder er av det aktuelle uret;
God sommer
Her følger alt tilbehør med; Ytterboks, innerboks, reiseetui i skinn, servicebok, chronomerterbevis, manual, extra ledd, hangtag, orginal kvittering - med andre ord helt komplett.
Uret har bare hatt 1 eier før jeg overtok den tidligere i år. Litt hairlines på de polerte overflatene, men ingenting en polering ikke vil fjerne. Ingen dype riper.
Ikke hatt service, men holder tiden bra og viser ingen tegn til behov, myk og fin i opptrekket.
Uret er kjøpt hos Bjerke, Mai 2012.
Perfekt sommerklokke
Pris: 17.500,-
Tørre fakta:
WATER RESISTANCE 1500 meters/ 5000 feet
FUNCTIONS Hours, Minutes, Seconds, Date
CASE SIZE 42 mm
CASE THICKNESS 15 mm
CASE MATERIAL Stainless steeel
Har blitt sparsommelig brukt i mitt eie.
Holder til i Bergen og ønsker F2F her, men kan sendes på kjøpers regning og risiko.
Ønsker ikke innbytte. Send gjerne melding hvis det er noe du lurer på
Alle bilder er av det aktuelle uret;
God sommer