Breitling superocean 46 blå

Medlem
26. juli 2018
Sted
Brattholmen
Noen som har en slik klokke? Fornøyd? Var og så på en slik hos bjerke bergen i dag og må si eg likte den godt. Hvordan er kvaliteten på breitling?

Tenker du på SuperOcean Heritage?
Vanlig superocean er vel max 44mm.

Stor klokke mye bling, men fint design. Kvalitetsmessig så er denne bra. Velprøvd og robust urverk. Verdt å merke seg at breitling ofte polerer mesteparten av kassen og ripene synes lettere enn f.eks kasser med mer matt/børstet stål. Selv om det er litt stigma forbundet med Breitling (dørvakt/boleklokke) så er denne varianten en av de finere og mer stilrene b'ene.

Liker du denne modellen så er det ingen kjente problem. Jeg synes du skal kjøpe den og ta mange bilder.

Jeg har en SuperOcean Steelfish, grå.
Herlig klokke. Litt slagvåpen, men den brukes jo i rotasjon med andre. Da blir det bare fint å kunne skifte til denne.

Breitling har flott design, og min erfaring har vært kvalitet for pengene. Det er jo et relativt standard ETA-urverk i denne.

En lei(?) tendens er at Breitling synker mye i pris. Det betyr at du lett kan få en brukt for en rimelig penge.

Flashy dørvaktimage med bling? Hva er galt med det?
Det passer meg utmerket når jeg ønsker det. De andre dagene tar jeg bare en annen klokke.

8