Noen som vet når denne kommer på markedet og evt hva den vil koste? Tror den kan bli en slager med sine 42mm, som vil passe de fleste, i motsetning til de to størrelsene som alt er der....størrelse "too small" og "too big"
Skulle tro den legger seg likt med de andre SOH modellene. Med mindre det er snakk om noe limiterte greier (grønn bezel?). Er forøvrig enig i at det er på tide Breitling downsizer litt. Har jo gått over stokk og stein og beyond når det kommer til størrelser på ur de siste årene.
Jeg har bedt Knut om å sende en e-post til Breitling og spørre om når de nye klokkene kommer på markedet. Men, hans foreløpige antakelse er august/september-ish
Jeg har bedt Knut om å sende en e-post til Breitling og spørre om når de nye klokkene kommer på markedet. Men, hans foreløpige antakelse er august/september-ish
Er vel noe sånt jeg har tippet selv.. Men du må gjerne poste vis du får noe info fra Knut! Må si jeg er litt spent på å se den live og vurdere i forhold til bildene og størrelse.. Tror den fort kan komme på min "wanted" liste