Nei
@UJU, jeg forstår meg ikke helt i
@ManFred sin forklaring heller...
Han er nok en *Breitling forsvarer* og det er greit for meg, så lenge han prøver ikke å sette fyr på disse som kommer med konstruktive kritikk.
Og alle vet nok at hvis jeg hadde vært lagd av ved, hadde jeg vært brent ned leeennnge siden fordi jeg åpnet munen om hellig Rolex.
Men noen må kanskje oppfatte at Hammerfjord ikke "brenner" selv men tvert imot, han "brenner" uten nåde
alle varemerker så lenge de tar sine kunder for sauer.
Nok om debatten
Det som var sagt av ManFred:
"Breitling har på den andre siden fantastisk god kvalitet på stål, polering og ikke minst lenker og lås, men til syvende og sist er det jo de personlige preferansene som styrer."
Ja vel...Breitling bruker 316 Stainless Steel på sine kasser: Som mest av alle... Ingenting spesielt der: I helle tatt.
At de gjør en god "finish" er nok sant: Det har jeg aldri nektet.
Men som han konkluderer på
"...men til syvende og sist er det jo de personlige preferansene som styrer. " og der kan jeg ikke bli mer enig med han.
Man vil ha Breitling, man kjøper Breitling: Da handler det om varemerket sin kraft ut i samfunn.
Men så lenge vi snakker on ETA modeller, er det ikke så mye å hente etter min mening.
Breitling har skapt et fantastisk urverk med den B01 og jeg håper at de går fullstendig in-house snart: Som bevis at de er villig til å investere for sine kunder.
Og det er det jeg mener om Breitling: Bevis oss at pengene ikke bare gå på advertizing, gi oss high-tech i retur som den B01, men på alle modeller!