Selges Breitling Transocean Chronograph GMT

Medlem
21. mars 2016
Sted
Vestfold
Breitling Transocean Chronograph GMT, limited edition(No 645/2000). 2013 modell.

Selger nå min Breitling Transocean Chronograph GMT. Dette da den nå siste halvannet år ikke har vært brukt en eneste gang i rotasjon med mine andre klokker. Klokken ble kjøpt på urmaker Jacobsen(Lillestrøm) i 06.08.13 av u.t. som har vært eneste eier.
Klokken er en limited edition og er Nr 645/2000.
Klokken selges med alt av bokser, papirer og elektronisk garantibevis(garantibeviset har fått seg en liten trøkk ifm en garantijobb i 2015, men er fullt leselig).
Det er 5 års garanti, og da altså garanti frem til 06.08.18.

Litt fakta om klokken:

Kasse: Stål.
År: 2013.
Skive: Silver Guilloché.
Diameter u/krone; 43 mm.
Lug width: 22 mm
Reim: Brunt krokodilleskinn med foldespenne.(Kan også følge med assorterte NATO-reimer om interessant).
Vanntetthet: 100 m/10 bar.
Krystall: Safir. Konveks med anti-glare coating på begge sider. Safirglass på bakside.

Tilstand: Noen ørsmå dings, men syns bare ved nøye granskning og jeg får ikke til å fremstille de på bilder. Hairlines(klokken er dog betraktelig mindre utsatt for riper/hairlines enn spesielt Rolex 904L stål).

Urverk:
Manufacture Breitling Caliber B04(Samme som Breitlings kaliber B01 med tillegg av GMT-funksjonen.
Chronometer(COSC sertifikat medfølger), automatisk, 70+ timer power reserve, chronograf, 24 timers 2. tidssone. Datovisning.

Helst F2F (Vestfold, evt annet sted kan vurderes) evt forskuddsbetaling eller Vipps. Frakt EON på kjøpers regning og risiko.

Dokumentasjon og historikk:
Full set(bokser, alt av papirer, elektronisk garantibevis og tag).

Pris: 49000 kr

Kontakt på PM
1.jpg
2.jpg
10.JPG
DSC_7225.jpg
7.jpg
8.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 9.jpg