Breitling

Medlem
26. juni 2010
Sted
Oslo
:confused: Som så å si totalt ukjent med Breitling så trenger jeg litt hjelp i forbindelse med mulig kjøp. Modellen er i stål og har "turbin" baklokk, quarts, kronograf med kantede "pushers", er ca 10 år gammel, fighter lenke.
Noen ide om hvilken modell dette er og eventuell verdi????
Har desverre ikke bilde, og har heller ikke funnet noen.

Takker og bukker!!

Dette høres ut som B-2 i professional serien, men disse ble vel produsert med automatisk verk og ikke quarts.:confused:
Produsert fra ca. 2000 til 2007(?) tror jeg.
Det hadde hjulpet litt om du hadde lagt til et bilde. Er det den med 3 "subdials"?

Når det gjelder verdi på en 10 år gammel Breitling med quartsverk ville jeg sagt; ikke så mye. ;)
Med mindre det er en B-1 vi snakker om. Disse har en viss kultstatus der ute.

Takker!!

Har finlest breitlingsource.com før men finner ikke modell. B-2 er nok mere lik, sølv skive og dato kl 3.
Men det som overrasker er vanntetthet, kun 30 meter. Eier har heller ingen papirer av noe slag. Så det er en viss mulighet for at det hele er tyvgods.. Klokka er delbetaling for bilskade, ble rygget på i parkeringshuset i Sanvika Storsenter. Pris klokka skal dekke er ca 3500,- resten fått kontant. Men tyvgods, nei takk!!

Har tanken "fake" slått deg?
Å jada, i aller høyeste grad.. Men nei, det er ikke noe som tyder på det. Bare kvaliteten på lenke er mil over det du finner på fake`s. Tar den med til urmaker så får jeg dommen.