Briljantwatches - seriøst?

Rolex-Jonny er en seriøs mann. Har selv handlet med han og har bare god erfaring.
Som deBalzac sier så er han ikke den billigste på markede -så det er rom for litt pruting ;)

Seriøs, men litt for overpriset... og vil ha stor fortjeneste.

Føyer meg inn i rekken av kommentarer, seriøs, men dyr. Spesielt på Rolex.

Når det er sagt kjøpte jeg min første Rolex, Explorer ll, av han og var forøyd med det kjøpet ;)

Hvem bestemmer "riktig pris"? I min bok er dette markedsprisen, og så lenge Briljantwatches går rundt så må han få prise klokkene sine til det han kan få for dem. Briljantwatches har en god kredibilitet, bra utvalg, selges i Norge og med mulighet for å besiktige klokkene før kjøp. Er det da urimelig å prise klokkene litt over supertilbudene i utlandet? Personlig mener jeg nei.

Selvsagt kan enhver forhandler prise sine varer akkurat slik de selv vil. Om forbrukere er villig til å betale prisene er en annen sak.

For min egen del så definerer jeg selv hva en vare er verdt for meg. I denne sammenheng er jeg litt usikker i og med at jeg er forholdsvis ny til klokkeverdenen.
Når flere i denne tråden svarer at Briljantwatches er dyr og at det vil være rom for å diskutere pris, så er jeg interessert i å høre hva andre ville ha vært interessert i å betale for de aktuelle klokkene.
Således var "riktig" pris et upresist uttrykk.

Om rett pris er "hva jeg mener klokken er verd", har jeg brukt ALT for masse penger på ur, dessverre.

Det er ikke mulig å tenke seg av 67k er en riktig pris for en Deepsea Dweller, men jeg har nå en på armen åkke som :D Og er lykkelig med det. Men verd prisen? Veeeeel....