Bring er på vei!

Etter at jeg fersket min egen postmann har jeg vurdert å legge ut snare. Det ville vært det ultimate payback å finne han opp ned med "forsøkt levert"-lappen i hånda :D

Jeg merker at jeg oppriktig gleder meg på dine vegne. Du fortjener full godfølelse etter det som tilsynelatende har vært en lang vei.

Gleder oss til bildene.

Ps; Du kan lade opp kamera og koble til strøm på PC`en og alt mulig forarbeid nå. Tendensen er at slike ting plutselig streiker når klokken er i hus.

Deilig...... De gode gamle luremusunboksinger lever i beste velgående.......................

Ja, detter er faktisk en skikkelig luremus også! ;) Dere har ikke anelse om hva dette kan være, foruten en annen her inne. Omegaen er i bevegelse, men dette er noe annet spennende og mer sjelden. :rolleyes: Ladere er koblet i og tvinningen er igang. :D

Ja, detter er faktisk en skikkelig luremus også! ;) Dere har ikke anelse om hva dette kan være, foruten en annen her inne. Omegaen er i bevegelse, men dette er noe annet spennende og mer sjelden. :rolleyes: Ladere er koblet i og tvinningen er igang. :D

Tyskern!

Liten smakebit
Utennavn.jpg

Det er altså en pakke oppi pakken:)
DSC_0813.jpg

Hmmmm..
DSC_0814.jpg

Aiaiai, er ikke så lenge siden det ble unboxet dette merket.
DSC_0815.jpg

Men det er ikke samme modell
DSC_0816.jpg

For og gjøre det litt ekstra spennende begynner vi med baksiden. Fryktelig dårlig bilde, men det jeg kan si er at detter er eksemplar nr 223 av totalt 599 stk.
DSC_0830.jpg

Nå snur vi det :D
DSC_0820-1.jpg

DSC_0818.jpg

Et WS, med altfor stor rem og som går glatt av fordi den falt ikke helti min smak. :p
DSC_0823-1.jpg

Litt historikk

Detter er da en Eterna reveil matic produsert i år 2000. Dette er en limitert utgave (som nevt over) av totalt 599 eksemplarer. Av denne serien er noen av urene laget i 18k gull. Det har dato, dag og alarm. Caliberet er 5008 og klokken er 37mm, viserene er blånert og det er skikkelig flotte detaljer.
Jeg skal få byttet rem og se om jeg ikke klarer å ta noen litt bedre bilder etterhvert. Klokker er helt strøken!! :D

Takk for meg i denne omgangen. :rolleyes:

Stilig! Det var noe helt annet enn jeg forventet siden det ble nevnt tysker oppi her. Gratulerer!