Brukt Rolex Explorer.

N

Ndure

Guest
Tenker voldsomt hardt om dagen. Skal jeg kjøpe klokke, eller ikke. Har sett litt på denne fra Johnny. Etter det jeg har hørt er Johnny trygg og profesjonell. Er usikker på om 36mm vil bli greit eller akkurat litt lite på en slik type klokke. Men er det ikke sånn at kontrasten svart - hvitt og at den bygger litt ned på siden, vil gjøre at den føles større? Klokken er i utgangspunktet litt dyr for meg. Jeg kommer ikke til å bruke lenka, så den tenker jeg at jeg skal selge. Hva tror dere jeg kan få for lenka? Hvor mye tror dere jeg kan prute den ned? Og hva synes dere om å kjøpe klokka usett?

- Ndure

36mm er perfekt! Så ikke tenk på det!
Johnny hadde ikke jeg hatt problemer med å kjøpe usett fra, vurdert det selv ved flere anledninger.

Lenken tror jeg ikke er verdt så mange tusen.. Men det finner du sikkert kjapt ut på rolexforums. :)

har selv handlet smertefritt med johnny.

men ville ikke solgt lenken, den kan være grei å ha om du skulle selge klokken igjen...

Handlet av Jonny på vegne av en venn nylig. Makan til ryddig fyr og handel skal du lete lenge etter.

Når det gjelder uret, vet du jo at jeg har den samme. Jeg er 190 og veier tett på 100, så jeg er ikke akkurat liten, men Exploreren er likevel akkurat passe stor. En favoritt.
Ikke selg lenka!

føyer meg inn i rekken av personer som kan gå god for å handle av johnny
profesjonell og ryddig
regner med at klokken kommer til å sitte som er skudd på deg og være midt i blinken for deg etter av hva jeg har fått inntrykk av deg gjennom poster her på forumet
har sett og siklet på den aktuelle klokken selv en tid, den er bare dritrå:D
løp og kjøp , lykke til med eventuell handel :)

Hva tror dere om prisen? Er det mulig å prute litt? Hvor mye da ca.? Som sagt er den litt for dyr for meg.....

Hadde tenkt å se om det var mulig å få byttet bezelringen da. ;)

Mathfjeld: Den var pen, den. Men vil helst ha en klokka som datejust eller explorer 14270. Skal uansett ha den i bakhodet. Takk for tips. ;)

Er det "lov" å prute hos Johnny? Se følgelig seriøst da......

Jonny er kremmer, så det er bare å prøve seg. Jeg har hvertfall prutet når jeg har handlet med ham... ;)

Hvordan gjør man det med frakt og betaling? Oppkrav + sporing eller noe sånt? :|

Du betaler, han sender. Om du vil ha sporing på pakken kan du sikkert betale for det:)

Da har jeg sendt han en melding. Så får vi se. Jeg krysser fingrene. :D

Har sett den, men den er kun 34mm. Det var heller ikke så fin i utgangspunktet.