Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til. Jeg prøver virkelig å like dette uret...men det blir litt for lite.
Uret er kjøpt i 13. februar i år og fremstår som strøkent. Jeg har lett etter merker, men kan ikke finne noen.
Lenke er ubrukt med plasten fremdeles på. Det følger også med en orginal brun skinnrem "croco" med Bruvik spenne, den ser heller ikke ut til å være brukt.
Tenkte at denne skulle bli en kul sommerklokke på orange perlon.
Nydelig ur med fantastisk flott skive, mye å like, men min bedre halvdels første reaksjon var:
"Har du lånt klokka til guttungen?"
(Det må sies at hun er vant til å se meg med større ur på armen)
Kvinnfolk bør kanskje holde seg til ting de har greie på, slik som gardiner og slikt...men hun har sådd et frø av tvil i hodet mitt som vokser seg større for hvert minutt.
Ny pris på disse er 16 500,- + orginal skinnrem.
Jeg tenker 13 000,- inkl. frakt. eller bytte i noe annet rundt samme prisklasse.
Bytteforslag og bud mottas med takk på pm.
Litt teknisk data:
40mm kasse
20mm luggs
Domed sapphire crystal med trippel AR-coating
Vanntett 300m
Sellita SW200 Urverk (ETA 2824-2 -ish)
38 timer gangreserve
Litt bilder:
Uret er kjøpt i 13. februar i år og fremstår som strøkent. Jeg har lett etter merker, men kan ikke finne noen.
Lenke er ubrukt med plasten fremdeles på. Det følger også med en orginal brun skinnrem "croco" med Bruvik spenne, den ser heller ikke ut til å være brukt.
Tenkte at denne skulle bli en kul sommerklokke på orange perlon.
Nydelig ur med fantastisk flott skive, mye å like, men min bedre halvdels første reaksjon var:
"Har du lånt klokka til guttungen?"
(Det må sies at hun er vant til å se meg med større ur på armen)
Kvinnfolk bør kanskje holde seg til ting de har greie på, slik som gardiner og slikt...men hun har sådd et frø av tvil i hodet mitt som vokser seg større for hvert minutt.
Ny pris på disse er 16 500,- + orginal skinnrem.
Jeg tenker 13 000,- inkl. frakt. eller bytte i noe annet rundt samme prisklasse.
Bytteforslag og bud mottas med takk på pm.
Litt teknisk data:
40mm kasse
20mm luggs
Domed sapphire crystal med trippel AR-coating
Vanntett 300m
Sellita SW200 Urverk (ETA 2824-2 -ish)
38 timer gangreserve
Litt bilder:
Redigert: