Solgt Bruvik Svalbard Navigator Edition

Tommytott

Støttemedlem
Medlem
18. juli 2015
Sted
Bergen
Jeg regner med jeg kommer til å angre på dette når jeg blir voksen, men.. Selger her en, i mine øyne, rå klokke - som attpåtil er norsk! Dette er 45mm-versjonen. Kjøpt ny av meg av Urmaker Thorbjørnsen i Stavanger i januar 2015. Nypris var 17600 kr for de som lurer på det.

- Vanntett 300m
- 45mm
- Safirglass
- Etset kart av Svalbard på baklokket
- Sveitsisk automatisk urverk (Sellita SW200)
- 38t gangreserve

Det følger med inner- og ytterboks, garantibevis, manual - og du skal få med både kvitteringa og posen jeg fikk med meg fra Thorbjørnsen i sin tid. Vi snakker komplett!

Opprinnelig stod klokken på en blå skinnreim (nummerert 14 / 78, akkurat som klokken), samt at det fulgte med en blå gummireim som jeg aldri har brukt. I tillegg følger det med en original brun skinnreim, som jeg mener er av enda bedre kvalitet enn den originale. Alle tre reimer har egne buckles.

Det er bare å beklage elendige bilder! Har derfor tatt med noen bilder skamløst stjålet fra www.

Se omtale av Tidssonen her: http://www.tidssonen.no/bruvik-svalbard/

Prisen er fast, med mindre du vil betale mer - det er selvsagt helt OK :) Bytter er heller ikke interessant. Pris er ikke inkludert frakt. Bor du i Stavanger skal jeg levere klokken på døra di.

EDIT! Ser jeg glemte å ta med prisen.. 13000kr.

wDSC02081_zps4cyvxuhb.jpg

wDSC02062_zpstkfllikd.jpg

bruvik-svalbard-navigator-02_zpsnq3nrsok.jpg
@
IMG_6756_zpsfro1otgm.jpg
IMG_6754_zpsufzmvl3m.jpg
IMG_6753_zpsfflrwkui.jpg

IMG_6750_zpstum65cbn.jpg

Redigert: