Selger/ Bytter min Buler Astromaster, da den ikke blir brukt.. håper noen andre kan få glede av denne tøffe klokken.
Salgs-/bytteverdi: 2000
Klokken går og holder tiden godt, men har dessverre en liten skade i bezelen mellom klokken fem og seks (se bilde). Dette kan fikses på, for mer kompetente folk. Klokken i seg selv er en kultklassiker og interesserte vet hva dette er.
Klokken kommer på en nydelig burgunder Easy-change skinnreim.
Litt info:
Watch og strap only
Fra rundt 70-tallet
Urverk: Baumgartner 582.
Glass: Plexiglass
Diameter: 40 millimeter
Lugs: 20 millimeter.
Kasse: Rustfritt stål
Frakt/ overlevering:
Sendes på kjøpers regning. Ellers kan den overleveres/ sees i Asker/Bærum, samt Oslo Sentrum på dagtid.
Klokken går og holder tiden godt, men har dessverre en liten skade i bezelen mellom klokken fem og seks (se bilde). Dette kan fikses på, for mer kompetente folk. Klokken i seg selv er en kultklassiker og interesserte vet hva dette er.
Klokken kommer på en nydelig burgunder Easy-change skinnreim.
Litt info:
Watch og strap only
Fra rundt 70-tallet
Urverk: Baumgartner 582.
Glass: Plexiglass
Diameter: 40 millimeter
Lugs: 20 millimeter.
Kasse: Rustfritt stål
Frakt/ overlevering:
Sendes på kjøpers regning. Ellers kan den overleveres/ sees i Asker/Bærum, samt Oslo Sentrum på dagtid.