Vintage Bulova Super Seville DayDate
Pent eksemplar av denne fantastiske 80-90 talls Børsklokka, denne kan nesten ikke brukes uten kjørehansker eller klær fra perioden. Ser ut som «a million dollar’s» med dress
Super Seville ble laget som en tribute til Rolex DayDate, og ble meget populær i sin tid pga en «litt» greiere pris. Men klokken er ikke satt opp meg juggel urverk, den har faktisk et ETA 2834-2 urverk. Samme urverk som har blitt brukt i mange dyre merker, blant annet Tudor/Hamilton/Tag og flere.
Lenken er jo selvfølgelig en lekker President lenke, original Bulova med Bulova merke på lås.
Klokken har beholdt godt sin gull double, den er faktisk en av de bedre originale jeg har sett. Både kasse og lenke ser veldig bra ut med tanke på alder.
————————————————————-
Merke: Bulova
Modell: Super Seville Day Date
Urverk: ETA 2834-2 automatisk
Størrelse: 39mm med krone og 36mm uten
Lugs: 20mm
Krone: ny hos urmaker(2021), Original Bulova følger
Service 2021 hos urmaker Magne grøtteland til 3000,-
Pris 7000,-
————————————————————-
Kan hentes i Bodø eller sendes på kjøperens regning/ansvar!
Pent eksemplar av denne fantastiske 80-90 talls Børsklokka, denne kan nesten ikke brukes uten kjørehansker eller klær fra perioden. Ser ut som «a million dollar’s» med dress
Super Seville ble laget som en tribute til Rolex DayDate, og ble meget populær i sin tid pga en «litt» greiere pris. Men klokken er ikke satt opp meg juggel urverk, den har faktisk et ETA 2834-2 urverk. Samme urverk som har blitt brukt i mange dyre merker, blant annet Tudor/Hamilton/Tag og flere.
Lenken er jo selvfølgelig en lekker President lenke, original Bulova med Bulova merke på lås.
Klokken har beholdt godt sin gull double, den er faktisk en av de bedre originale jeg har sett. Både kasse og lenke ser veldig bra ut med tanke på alder.
————————————————————-
Merke: Bulova
Modell: Super Seville Day Date
Urverk: ETA 2834-2 automatisk
Størrelse: 39mm med krone og 36mm uten
Lugs: 20mm
Krone: ny hos urmaker(2021), Original Bulova følger
Service 2021 hos urmaker Magne grøtteland til 3000,-
Pris 7000,-
————————————————————-
Kan hentes i Bodø eller sendes på kjøperens regning/ansvar!