Denne blir som en ventepølse etter VC-unboksingen
Dette er en ikke-planlagt bursdags gave fra meg til meg. Klokkekonto var tom men bursdagsgave må man ha.
Det var en stor fristelse å se denne klokka i salgstråden her hver dag så det gikk som det måtte.
Egentlig er denne unboksingen dobbel juks. For det første så har jeg bursdag først om noen dager, og for det andre så har jeg allerede hatt klokka i noen dager men sånn ble det.
Det er elendige lysforhold her men vi kjører på uansett.
Det er lov å fleipe, komentere og kritisere både unboksingen, klokka og bildene men spydige komentarer prøver vi å holde for oss selv.
Here we go.
En sånn eske lover noe godt
Denne boksen kjenner alle igjen
Og til slutt ws
Jeg vil takke Tore for en enkel og grei handel og en nydelig klokke.
Klokka er i virkelig fin stand. Han har vært veldig snill mot den.
Takk for oppmerksomhet.
Dette er en ikke-planlagt bursdags gave fra meg til meg. Klokkekonto var tom men bursdagsgave må man ha.
Det var en stor fristelse å se denne klokka i salgstråden her hver dag så det gikk som det måtte.
Egentlig er denne unboksingen dobbel juks. For det første så har jeg bursdag først om noen dager, og for det andre så har jeg allerede hatt klokka i noen dager men sånn ble det.
Det er elendige lysforhold her men vi kjører på uansett.
Det er lov å fleipe, komentere og kritisere både unboksingen, klokka og bildene men spydige komentarer prøver vi å holde for oss selv.
Here we go.
En sånn eske lover noe godt
Denne boksen kjenner alle igjen
Og til slutt ws
Jeg vil takke Tore for en enkel og grei handel og en nydelig klokke.
Klokka er i virkelig fin stand. Han har vært veldig snill mot den.
Takk for oppmerksomhet.