Bursdagsgave

Medlem
23. nov. 2010
Sted
Oslo området
Denne blir som en ventepølse etter VC-unboksingen:D

Dette er en ikke-planlagt bursdags gave fra meg til meg. Klokkekonto var tom men bursdagsgave må man ha.
Det var en stor fristelse å se denne klokka i salgstråden her hver dag så det gikk som det måtte.;)
Egentlig er denne unboksingen dobbel juks. For det første så har jeg bursdag først om noen dager, og for det andre så har jeg allerede hatt klokka i noen dager men sånn ble det.
Det er elendige lysforhold her men vi kjører på uansett.
Det er lov å fleipe, komentere og kritisere både unboksingen, klokka og bildene men spydige komentarer prøver vi å holde for oss selv. :D

Here we go.
En sånn eske lover noe godt
XXQ001-2.jpg

Denne boksen kjenner alle igjen
EB001-2.jpg

EB002-2.jpg

EB008-2.jpg

EB003-2.jpg

EB004-2.jpg

EB005-2.jpg

Og til slutt ws
EB007-2.jpg

Jeg vil takke Tore for en enkel og grei handel og en nydelig klokke.
Klokka er i virkelig fin stand. Han har vært veldig snill mot den. :D
Takk for oppmerksomhet.

Gratulerer på forskudd og med lekker Omega! Det blir nok ingen dårlig bursdag med en slik klokke på hånden;)

Aiaiai. Mang en gang har jeg sittet klar med fingern på send pm knappen. Gratulerer så mye.

Vanskelig å komme på noen "spydigheter" når det gjelder denne. Det eneste måtte være noe sånt: This watch is too sexy for you... :D

Nydelig klokke. Har hatt gleden av å klå på semmerns EB og jeg glemmer nok aldri fargespillet i den blå skiven.

Gratulerer!

Gratulerer med dagen (på forskudd), og gratulerer med Seamasteren :)

Omega i bursdagspresang er jammen ikke feil altså!

Gratulerer med dagen & klokken!

Du har virkelig klart å fange dens skjønnhet i bildene dine, vakkert :)

Gratulerer med ny klokke og bursdag (på forskudd) :p

Min kone har denne i 36 mm, automatisk selvfølgelig, og jeg har mange ganger tenkt at jommen burde jeg anskaffe en slik pen klokke selv. Men de dagene vi begge brukte klokken ville det kanskje bli som om vi begge hadde på oss samme grilldress, så jeg har latt det være. Kall meg gjerne sær, men det er vel jeg som får spydighetene nå ;)

Den seamasteren med sverdvisere er utrolig flott! Den blir du nok fornøyd med tenker jeg;) Gratulerer!

Gratulerer med ny klokke og bursdag (på forskudd) :p

Min kone har denne i 36 mm, automatisk selvfølgelig, og jeg har mange ganger tenkt at jommen burde jeg anskaffe en slik pen klokke selv. Men de dagene vi begge brukte klokken ville det kanskje bli som om vi begge hadde på oss samme grilldress, så jeg har latt det være. Kall meg gjerne sær, men det er vel jeg som får spydighetene nå ;)

Off topic:
Da har du ikke sett hvor stilig Tore og fruen er med sine Speedy Pro og Reduced :D ;)
Reduced var forresten en fantastisk fin klokke og var drittføff på henne, bare så det er sagt :)