Bursdagsgave

Gratulerer :D Jeg var sånn ca 100% sikker på at du ble fornøyd med denne. Jeg kommer helt sikkert til å angre, men slik er det når man har lyst på all verdens klokker.

Off topic:
Da har du ikke sett hvor stilig Tore og fruen er med sine Speedy Pro og Reduced :D ;)
Reduced var forresten en fantastisk fin klokke og var drittføff på henne, bare så det er sagt :)

Hun har heldigvis en til å bytte med om jeg har min på. Hun har for øvrig blitt helt forelsket i speedyen og stakkars seamasteren blir lite brukt for tiden. Kan anbefales som gave.

Nydelig! Gratulerer så mye :D

En nydelig Omega, Gratulerer med den:)

Gratulerer på forskudd og med lekker Omega! Det blir nok ingen dårlig bursdag med en slik klokke på hånden;)

Gratulere så mye!:)

Grattis med flott EB!

Grattis! Klassiker :)

Ooooh, shiny! Grattis :)

Takk for alle gratulasjoner.:D

Aiaiai. Mang en gang har jeg sittet klar med fingern på send pm knappen. Gratulerer så mye.

Takk for at du ikke gjorde det.;)

Den ser helt strøken ut. Omega smp eb blir aldri feil. Gratulerer!

Nei, men problemet er at det er sååå mange klokker som aldri blir feil.:D

Vanskelig å komme på noen "spydigheter" når det gjelder denne. Det eneste måtte være noe sånt: This watch is too sexy for you... :D

Nydelig klokke. Har hatt gleden av å klå på semmerns EB og jeg glemmer nok aldri fargespillet i den blå skiven.

Gratulerer!

:DTakker. Den skiva er noe for seg selv.

Gratulerer med dagen (på forskudd), og gratulerer med Seamasteren :)

Omega i bursdagspresang er jammen ikke feil altså!

Gratulerer med dagen & klokken!

Du har virkelig klart å fange dens skjønnhet i bildene dine, vakkert :)

Takker så mye.

Gratulerer med ny klokke og bursdag (på forskudd) :p

Min kone har denne i 36 mm, automatisk selvfølgelig, og jeg har mange ganger tenkt at jommen burde jeg anskaffe en slik pen klokke selv. Men de dagene vi begge brukte klokken ville det kanskje bli som om vi begge hadde på oss samme grilldress, så jeg har latt det være. Kall meg gjerne sær, men det er vel jeg som får spydighetene nå ;)

Ja, det kunne blitt mye blått.;)

Den seamasteren med sverdvisere er utrolig flott! Den blir du nok fornøyd med tenker jeg;) Gratulerer!

Gratulerer så mye med en flott klokke. :D

Gratulerer med nytt!:)

Gratulerer med dagen og en nydelig Omega, en slik har jeg veldig lyst på selv.

Gratulerer med dagen og klokken. Flott Omega :D

Takker.:D

Gratulerer :D Jeg var sånn ca 100% sikker på at du ble fornøyd med denne. Jeg kommer helt sikkert til å angre, men slik er det når man har lyst på all verdens klokker.

Hun har heldigvis en til å bytte med om jeg har min på. Hun har for øvrig blitt helt forelsket i speedyen og stakkars seamasteren blir lite brukt for tiden. Kan anbefales som gave.

Hvis du skulle angre så kan vi alltid bytte, f.eks i den siste du kjøpte.:rolleyes:

Gratulerer med dagen og ny klokke.:D

Takk.:D

Gratulerer med flott klokke.
Artig med kreative unnskyldninger for å legalisere en klokke-handel. :D

;) Har du fortsatt din? Lenge siden siste bilde.

Og her er nykommeren med broren sin:

EB001-2.jpg