Butikk i Oslo som selger Natoreimer?

Medlem
10. april 2013
Hei
Er det noen som vet om noen butikker i Oslo som har et ok utvalg av Natoreimer? Gjerne i sentrum.
Er jo mye bra på nett, men skulle gjerne hatt en i dag.

Dette lurer jeg også på. Tok en tur til div urmakere i Oslo her forrige uke. Ingen solgte nato. Noen få hadde div lærremmer.

Alf Lie kunne opplyse at de tidligere solgte nato, men hadde fått så mange klager at de måtte slutte med det.

Beste er nok å bestille enten herfra eller straps.no. Fra straps.no får du varen dagen etter som regel.

Det samme gjelder for remmer du bestiller fra TS, @Juice er kjapp i avtrekkeren :)

Mja, det er ikke min erfaring, men kan ende det var ekstra mye å gjøre nå som norge natoen kom.

Redigert av en moderator:
Mja, det er ikke min erfaring, men kan ende det var ekstra mye å gjøre nå som norge natoen kom.

Bestillingen din gikk med første mulige postgang, og du må ikke glemme at 1. mai er rød dag hvor Posten står stille. :)

Alle ordre som bestilles før kl. 12 sendes samme dag (noen ganger også ordre som legges inn senere).

Jeg tror det har blitt nevnt at David-Andersen selger NATO-remmer, men det kan være jeg husker feil. Det ble vel nevnt at prisen var noe høy, men mulig det er en veldig gode remmer.

Jeg har vel handlet fra TS ved fire-fem anledninger og opplevd kjapp leveranse hver gang. Men det er absolutt relevant at TS og TS-shop er et one-man-show :)

Bestillingen din gikk med første mulige postgang, og du må ikke glemme at 1. mai er rød dag hvor Posten står stille. :)

Jeg tror det har blitt nevnt at David-Andersen selger NATO-remmer, men det kan være jeg husker feil. Det ble vel nevnt at prisen var noe høy, men mulig det er en veldig gode remmer.

Ja, jeg klager ikke :p Mulig jeg bestilte akkurat over tiden for postgang på mandag. Er uansett ikke kritisk om det tar 1 dag eller 2 dager.

Da er NATO remmer bestilt

Både Bond og Norges Nato skal få smykke armen min fremover i herlig samspill med min Tag Aquaracer Calibre S. Jeg ryker vel på en Omega Speedmaster 3570.50 i løpet av mai måned så da får jeg bestille flere fra TS webshoppen :)

Hva er deres erfaring med leveringstider fra Cheapest NATO straps?

Bestilte noen remmer som ble sendt 1/12, men overrasker meg om det skal ta 10 dager + for levering fra Stockholm til Oslo..

Jeg har alltid fått den etter tre/fire dager, men den siste jeg fikk for et par uker siden brukte nesten to uker. Til gjengjeld var det et klistermerke med informasjon om at den var åpnet for tollinspeksjon i Tyskland (!).

Bestilte noen remmer som ble sendt 1/12, men overrasker meg om det skal ta 10 dager + for levering fra Stockholm til Oslo..

Bestilte reimer på en søndag og fikk de på fredag. 10 dager høres mye ut. De skriver vel på sidene sine at det kan ta laaang tid, men send en mail og hør.

Jeg tror Posten har nok å stri med akkurat disse ukene rett før jul. Jeg venter også på pakker fra diverse steder som skulle vært i postkassa forrige uke, men har ikke sett dem enda.
Hadde en EON pakke fra Kristiansand som ble sendt på onsdag, men den ble ikke levert på døra her i Oslo før på fredag.