Selges/byttes Bvlgari Diagono Calibro 303 In-House på lenke med solid hvitgull bezel

Medlem
14. mars 2015
Ny pris ved rent salg KUN 44.700,- (under halv pris)
Herlig timepiece. Først 2 bilder er lånt fra nett da jeg er ingen ekspert på å ta bilder og mine bilder viser ikke hvor vakkert uret er. Bilder av aktuelle ur er også lagt ut (fra bildet 3). 18K Gull stempel finner man på bak side av uret som er synlig på siste bildet.

Uret er opprinnelig kjøpt i København hos Bvlgari forhandler, kommer selvsagt med alle papir og boks samt ekstra ledd. Uret er nå så å si som helt ny fordi pga støtt var denne på service hos Bjerke og uret fikk da helt nytt urverk + kasse påkostet hele 25.000 kr (kvittering medfølger). Så det er da garanti på uret fra Bjerke i Oslo :) Mener denne er rundt 44mm. Som dere kan se på mine bilder så er det nesten ikke en eneste ripe å spore, uret fremstår som ny.

Ny pris på denne herligheten (hos Bjerke) er tett opp i 100.000 kr), her har da en eventuell kjøper mulighet til å gjøre et skikkelig KUPP!!

SALG: Selges til bare 46.000,- altså under halv pris selv om uret er så å si helt ny. Jeg fant ikke denne til under 65.000 kr etter søk på Chrono24 og mange andre steder av de som selges komplett.

BYTTE: Er åpen for bytte mot Rolex, JLC, Panerai og slike kurrante ur. Opp eller ned er ingen problem men bytte verdi kan variere ut i fra bytte obsjekt. Vennligst send meg forslag, Takk

Redigert:
Pris BUMP

Ingen av de bytte forslagene har vært av stor interesse så jeg tar fortsatt mot flere forslag.

Rent salg er aktuell, pris KUN 44.700,- Det er under halv pris folkens.