Byer - Beste utvalg av brukte klokker i Europa?

Medlem
16. mai 2011
Sted
Bærum
Hei,

Hadde satt pris på om noen kunne dele sine erfaringer med hvilke byer i Europa som har det beste utvalget av brukte klokker?

Er på utkikk etter en Rolex Submariner 14060 eller 14060M, men utvalget i Norge er noe snevert.

Pris er også selvfølgelig viktig, men det viktigste er et godt utvalg.

Jeg mener da forhandlere og ikke privatpersoner. Jeg er litt gammeldags og synes det er hyggeligere å handle i en butikk når man skal legge ned endel penger på et urverk.

Har virkelig forsøkt å søke i forumet ettersom jeg regner med det finnes lignende tråder, men jeg fant ikke noen dessverre. Beklager dersom det allerede finnes en lignende tråd.

Takker på forhånd for all hjelp.

Mvh
Christian

Hei. Jeg har dessverre ikke vært i alle byer i Europa, men er egentlig markedet for disse så veldig snevert i Norge?

Hvis du ikke har sett det mener Jeg det ligger to stykker til salgs her på forumet så det er jo et sted å begynne å lete.;)

Mange skryter av London. Har ikke vært i noen av bruktbutikkene, men har forstått det skal være godt utvalg. Kanskje litt stiv pris?

Ekstremt godt utvalg av Rolex i London men, som Sponon sier, rimelig stive priser.. Kan dog hende at det er mulighet for pruting.

Barcelona er ekstremt bra og med meget gode priser!:D

Jeg skal dit om en snau måneds tid. Kjerringa er med som tolk, heldigvis og dessverre - hun er spansklærer og jeg kan ikke spansk, men hun er ikke så veldig ivrig på at vi bruker en dag av ferien på klokker...

Har du noen tips om hvilke butikker, hvor osv?

Skal sjekke litt på egenhånd, men alltid fint med tips fra noen som har personlige erfaringer.

Skal til Berlin noen uker i sommer og da har det vært fint å tatt turen innom noen bruktforhandlere. Noen som kjenner til slikt i Berlin?

Takk for god respons alle sammen

Da ser det ut som det kanskje blir privatkjøp i Norge som gjelder. Litt skeptisk siden det blir første gang, men folk har jo gjort det før.

Var akkurat en tur i Nice, Genova og Monte Carlo. Var dårlig med bruktsjapper der i tilfelle noen skulle lure. Dog skal jeg tillegge at jeg ikke leita veldig godt.