Bytte bezel på en Tag Heuer

Medlem
16. sep. 2010
Hei,

Er det noen som vet hvor mye det koster og evt. hvor man kan få byttet en bezel på en Tag Heuer Aquaracer Chronograph Day Date?

Har desverre fått litt for mange bruksmerker på den:(

hvis du bor i bergen(med tanke på "hansa") ville jeg gått til protiden på galleriet. Utrolig hyggelig fyr!

hehe ok, finnes nok forhandlere i oslo.
men jeg hadde foretrukket protid framfor bjerke. En kamerat av meg skulle ha en stål lenke til tag carrera'en sin, og bjerke skulle ha 1000kr mer enn protid...

Ta deg en tur til David Anderdsen på Egertorget, de er store på Tag. Spør etter urmakeren der, var der nylig og fikk regulert Zenithen min på dagen. Trykktest, regulering og en rask polering av kasse og lås for 550! Bjerke sendte meg til Urmaker Christensen, de skulle ha 500 for regulering og 1800 for polering, og det tok ca 2 uker... "oppstartsgoodwill" kalte han det:) Kjenner han fra både Bjerke og Christensen, mulig jeg fikk spesiel godpris, men høre med de. Lykke til!

Var innom David Andersen og snakket med Marius. Utrolig hyggelig fyr. Fikk justert lenken gratis, og skal innom i morgen for å få den polert og renset :)

Vil absolutt anbefale alle som trenger hjelp med Tag Heuer å stikke innom David Andersen og ta en prat med Marius!

Hei,
Deler til Tag er dyre + at det kan ta lang tid å få tak i delen. Jeg betalte ca. 2500 til en relativt rimelig Tag for et par år siden.
Be om pris før du får jobben gjort!