Bytte Explorer I med GMT master?

Medlem
1. des. 2010
Innlegg
2.160
Sted
Haugesund
Hei

Jeg trenger virkelig litt hjelp til en avgjørelse!

Har i dag en Explorer I(39mm) og digger den! Men jeg har alltid hatt lyst på en GMT master, og den passer meg "bedre" da jeg reiser en del og jeg er ikke akkuratt en "explorer" av meg.

Tilbudet jeg har er å bytte en GMT fra 2011 mot min Explorer 1 fra starten av 2013 med noe i mellom såklart. Prisen osv er heilt grei, men kommer jeg til å angre:confused:

Håper noen kan få meg på rett "kjør" :)
 
Ingen av klokkene er spesielt vanskelige å få tak i; jeg hadde prøvd GMT en.
:D
 
Enig med siste taler, jeg hadde testet GMT hvis jeg var deg, også ville jeg fått børstet midtleddene på GMT når jeg først var i gang;)

920C00EB-505B-41F0-8ED0-A9E9B0CDE69C-14345-000010BFBF8C8EE6_zpse9f85332.jpg

Bilde stjelt fra TRF
 
Akkurat vært på posten å innlevert exploreren og GMT`en er i posten! :cool: Blannede følelser nå:confused: regner med det blir bedre i morgen :D
 
Kanskje det mest komplette av Rolexurene som selges. Synes du gjorde et godt valg her.
 
Kjempeflott klokke! Personlig hadde jeg aldri vurdert å børste midtleddene, da jeg digger kombinasjonen av polert og børstet. Den er smashing uansett! Gratulerer:)
 
Gratulerer så mye!

Du kommer garantert til å savne Exp så mye at du på et eller annet tidspunkt får inn en ny. Verdens mest allsidige ur, vet du;)