Hjelper en venn med bytte eller salg her, han prøvde seg på finn men fikk bare useriøse henvedelser. Rolex daytona er ikke mitt bord så her kommer tilstrekkelig info gitt av eieren
K-serie (2005) i god stand, 116523 gull/stål
Boks medfølger (ny type Rolex boks)
Takstverdi fra Alf Lie på rundt 112.000 Nok medfølger datert 23.01.2013
I rent salg ønsker han 64.800,- noe i følge han er ikke langt unna gi bort pris, hva vet jeg
Bytteverdi fastsettes etter forslag men vil da være noe høyere enn den lave rentsalgs prisen. Alle forslag mottas med takk, og vennligst gi meg litt tid da jeg må viderekommunisere tilbudene til eieren som må vurdere og gi tilbakemelding.
Rolex og AP står øverst på ønskeliste hans alle bytter (opp eller ned i prisen er ok).
K-serie (2005) i god stand, 116523 gull/stål
Boks medfølger (ny type Rolex boks)
Takstverdi fra Alf Lie på rundt 112.000 Nok medfølger datert 23.01.2013
I rent salg ønsker han 64.800,- noe i følge han er ikke langt unna gi bort pris, hva vet jeg
Bytteverdi fastsettes etter forslag men vil da være noe høyere enn den lave rentsalgs prisen. Alle forslag mottas med takk, og vennligst gi meg litt tid da jeg må viderekommunisere tilbudene til eieren som må vurdere og gi tilbakemelding.
Rolex og AP står øverst på ønskeliste hans alle bytter (opp eller ned i prisen er ok).
Redigert: