Selger nå en meget pen Cartier Pasha C Big Date.
Klokken er en meget pen unisex klokke, som passer like fint til menn og damer. Jeg har selv brukt denne til penere anledninger, og den bærer helt nydelig. Kasseform, tykkelse og visuelle utforming gjør at den passer til de fleste. Selv bruker jeg vanligvis 39-42mm, men denne bærer helt nydelig.
Jeg setter prisen til 30k, som jeg mener er fair. Kom allikevel gjerne med bud.
Klokken er kjøpt av anerkjent bruktforhandler tidligere i år. Dokumentasjon på MVA følger selvfølgelig med. Dette vil bli sendt til kjøper.
Tørre fakta:
Klokken er i meget god stand.
Klokken kan besiktes og overleveres i Asker, Bærum og Oslo. Etter avtale kan den leveres andre steder. Vi finner ut av det.
Klokken kan sendes mot forskuddsbetaling for EON eller tilsvarende på kjøpers regning og risiko.
Jeg har plenty med referanser, så her gjør du en trygg og hyggelig handel.
I utgangspunktet er jeg ute etter rent salg, men jeg kan vurdere bytter opp, ned og likt. (Det er bare å komme med forslag.
Send meg en PM med spørsmål, bud og bytteforslag.
Klokken er en meget pen unisex klokke, som passer like fint til menn og damer. Jeg har selv brukt denne til penere anledninger, og den bærer helt nydelig. Kasseform, tykkelse og visuelle utforming gjør at den passer til de fleste. Selv bruker jeg vanligvis 39-42mm, men denne bærer helt nydelig.
Jeg setter prisen til 30k, som jeg mener er fair. Kom allikevel gjerne med bud.
Klokken er kjøpt av anerkjent bruktforhandler tidligere i år. Dokumentasjon på MVA følger selvfølgelig med. Dette vil bli sendt til kjøper.
Tørre fakta:
- Referanse; W31055M7 (2475)
- 35mm kasse
- Ca. 9,5mm tykkelse
- 100m / 10ATM vanntetthet
- Original lenke i stål
- Aftermarket skinnreim importert fra USA med Cartier-style deployant clasp
Klokken er i meget god stand.
Klokken kan besiktes og overleveres i Asker, Bærum og Oslo. Etter avtale kan den leveres andre steder. Vi finner ut av det.
Klokken kan sendes mot forskuddsbetaling for EON eller tilsvarende på kjøpers regning og risiko.
Jeg har plenty med referanser, så her gjør du en trygg og hyggelig handel.
I utgangspunktet er jeg ute etter rent salg, men jeg kan vurdere bytter opp, ned og likt. (Det er bare å komme med forslag.
Send meg en PM med spørsmål, bud og bytteforslag.
Vedlegg
-
IMG_6697.jpeg112,6 KB · Visninger: 0
-
IMG_6488.jpeg82,6 KB · Visninger: 0
-
IMG_6487.jpeg91,5 KB · Visninger: 0
-
IMG_6489.jpeg85,8 KB · Visninger: 0
-
IMG_6673.jpeg129,9 KB · Visninger: 0
-